Ukomfortabeel

Jentemamma3

Flørter med forumet
Fler enn meg som begynner å bli skikkelig ukomfortabel? :-p
Uansett hvilken stilling jeg er i er det ubehagelig og det er vanskelig å puste. Klarer ikke sitte på en stol i mer enn 5 min, haha

Har vært det lenge :p Snur meg hele tiden, opp og ned i sofaen/stolen. Ganske rastløs i kroppen, men det er pga at det er trangt i magen og føler jeg må bevege meg for å få puste skikkelig :p

Har vært det lenge :p Snur meg hele tiden, opp og ned i sofaen/stolen. Ganske rastløs i kroppen, men det er pga at det er trangt i magen og føler jeg må bevege meg for å få puste skikkelig :p

Akkurat samme her:-) håper det blir bedre når småen snur seg, merker lunta er kort om dagen, hehe

Kjenner meg godt igjen!! Klaustrofobisk til tider....

Har faktisk begynt å kjenne akkurat det samme selv! Har kommet den siste uken! Er så utrolig mye som skjer fra uke til uke nå på slutten :D er 33+0 idag!! Føler meg liksom "stappa" og proppfull!! Har heller ikke plass til så nye mat i magen av gangen (men er ofte sulten da);)

Huff ja... ingenting er behagelig, og bekkenet er skikkelig gale nå, så kan ikke sitte eller ligge på en god måte. Blir og kjempet sliten av å gå opp trappen hjemme :p

Gleder meg til å kunne gå turer igjen etter fødsel!

Uff sliter med det samme.. Kjørte 5 minutter idag og følte jeg skulle kveles av magen :p føler meg sååå stappet! har skyyhøy puls og puster som en hval! Kan ikke huske det var sånn med storebror..

Uff, noen som vet om det kommer det til å være slik fram til fødsel?
Eller vil det hjelpe at lille snur seg? Håper på siste, hehe :-)

Har lest at det blir bedre når magen synker, men det kan være lenge til :p

Klarer ikke å sitte i en stol i 5minutter engang før jeg blir skikkelig slapp og MÅ legge meg ned..bekkenplager blir bare verre og er ukomfortabel i nesten alle stillinger jeg ligger og sitter i ;/

Jeg føler meg også stappa! Har mye oftere halsbrann også. Føles som at det ikke er plass til maten jeg spiser lenger. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å få tilbake plassen til meg selv igjen!!

Jepp... syns ikke det er lett med en 3 åring som gjerne vil sitte oppå meg heller. Kan ikke sitte for lenge og kan heller ikke ligge i samme stilling lenge. Alltid et problem som dukker opp uansett hvordan jeg sitter, står eller ligger :p

Back
Topp