Uketelling etter tidlig ul?

Livianso

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Hei! Jeg var på tidlig ul på tirsdag og der estimerte de veksten til 11 uker og 4 dager, dermed burde jeg være 12 uker fullgått i dag. Jordmors termin utfra mens sier at jeg ikke er tolv uker Før på mandag. Hvordan regner dere? Er jeg trygg fra i dag eller fra mandag? :)

Jeg har lagt opp etter måling på tidlig ul - men i mitt tilfelle går det motsatt (temin sier 12 uker i morgen, etter ul ble det satt til neste mandag) - det var 5 uker siden, så veldig spent på hva de sier på tirsdag.

Uansett like greit å avvente oul, og se hva de sier da ;)

Jeg har så ustabil syklus at jeg regner fra tidlig ul, så får jeg heller korrigere etterhvert :)

Jeg ble satt frem noen dager på tidlig ul. Men siden jeg vet befruktningsdag pga IVF, forholder jeg meg til den opprinnelige terminen. De små kan vokse litt ujevnt nå i starten. Bruk den terminen du føler er mest rett :)

Jeg hadde også ustabil syklus etter jeg mistet i desember, fikk aldri en ordentlig blødning.

Tror uansett ikke at de små dagene gir så store utslaget jeg :)

Feir 12 uker nå med god samvittighet du :)

Jeg har nesten ei uke forskjell mellom menstermin og tidlig-ul termin, så vet liksom ikke helt hva jeg skal følge. Men følger tidlig-ul nå, og den stemmer best overens med når jeg hadde eggløsning, så føler kanskje den stemmer mest :)

Ifølge menstermin er jeg 11+0, ifølge tidlig UL 9+4.. Holder meg til UL enn så lenge, litt kjedelig med så stor forskjell :/

Ifølge menstermin er jeg 11+0, ifølge tidlig UL 9+4.. Holder meg til UL enn så lenge, litt kjedelig med så stor forskjell :/

Oj det var veldig stor forskjell :/ ser at det er kjedelig. Er jo litt sånn at man vil fortest mulig over 12 ukers grensa men etter det er det nok ikke så farlig :p tror vi får nyte graviditeten mens vi kan Før vi blir tunge og utålmodige :)

Jeg forholder meg til første UL og menstermin som sier 11+6 i dag, Var på ul i går kveld men da lå lille lite i ro, så hun fikk ikke målt skikkelig og da satt hun meg ned til 11+1. Skal på UL på torsdagen også så da får jeg se etter det! :)

Back
Topp