Ukeskravling...

Jeg er her :) og lurer på hvordan ungene deres sover nå? Sover de rundt eller våkner de fortsatt? :)
 
Min lille sover rundt, har gjort det lenge! Heldigvis :) Ikke hver natt såklart, og våkner opp om natta når han er syk og slikt, men da holder det som regel å gi han smokken og så sovner han videre :)
 
Litt opp og ned på gutten min... Virker som det bare må komme en ny tann hver gang han finner ut av å sove rundt ;)
 
Opp å ned... Våkner ca 1 gang om natta, å da skal hun absolutt ha melk :/ Er nok tenner som plager, da hun som regel sover rundt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min lille sover rundt, har gjort det lenge! Heldigvis :) Ikke hver natt såklart, og våkner opp om natta når han er syk og slikt, men da holder det som regel å gi han smokken og så sovner han videre :)

Å gi smokken og kosi hjalp før, men ikke nå lenger... Heldig du :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å gi smokken og kosi hjalp før, men ikke nå lenger... Heldig du :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Så kjedelig... Får håpe det løsner snart! Eldste våkna på natta til hun fikk eget rom som skjedde når vi flytta da hun var 20 mnd (hadde bare toroms før det) :p
 
Så kjedelig... Får håpe det løsner snart! Eldste våkna på natta til hun fikk eget rom som skjedde når vi flytta da hun var 20 mnd (hadde bare toroms før det) :p

Gjør nok det ;) Hun fikk eget rom når hun var 8 mnd :) Hun har i grunn sove rundt siden hun ble født, så skal egentlig ikke klage hahaha! Så synes synd på dere som fremdeles holder det gåendes! :/ Men i natt sov hun fra 20-06! Hurra :D Men problemet her, er ikke at hun våkner, men at jeg ikke sovner igjen...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gjør nok det ;) Hun fikk eget rom når hun var 8 mnd :) Hun har i grunn sove rundt siden hun ble født, så skal egentlig ikke klage hahaha! Så synes synd på dere som fremdeles holder det gåendes! :/ Men i natt sov hun fra 20-06! Hurra :D Men problemet her, er ikke at hun våkner, men at jeg ikke sovner igjen...


Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra :D 20-06 er jo fantastisk! Her sover ungene som regel alltid til etter kl 7 en gang, så tror vi er blitt litt bortskjemt ;)
 
Hurra :D 20-06 er jo fantastisk! Her sover ungene som regel alltid til etter kl 7 en gang, så tror vi er blitt litt bortskjemt ;)

Å så herlig :D Hun kan glimte til å sove til 08 noen ganger, men alt for sjelden! Vi ble også utrolig bortskjemt, helt til hun ble 10-11 mnd og begynte med tenner :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Annet å skravle om: Hva skal man finne på til helga med 4-åring og augustbabyen? Med og uten mann (tror han forlater oss søndag formiddag).
 
Vi holder oss i denne tråden tror jeg.. :p Kanskje dere kan bake boller, eller dra ut til en lekeplass e.l.?
 
Må slenge inn et spm til jeg, hvor mange tenner har ungene deres nå? :) vi er oppe i ti, men lurer så fælt på hva som er vanlig ;)
 
Må slenge inn et spm til jeg, hvor mange tenner har ungene deres nå? :) vi er oppe i ti, men lurer så fælt på hva som er vanlig ;)
Tror det er ca 10 her også, men lenge siden jeg har sjekka :p Alt mulig er vel normalt, storesøster hadde ingen tenner før etter ho var fylt ett så ho hadde vel ca to på denne tida :confused:
 
Vi holder oss i denne tråden tror jeg.. :p Kanskje dere kan bake boller, eller dra ut til en lekeplass e.l.?
Ute et sted er alltid fint, kanskje finne en lekeplass vi ikke har vært på før? Eller tur ved sjøen et sted? Hmmm nå ble jeg inspirert til å utforske nye steder ;)
 
God morgen! Da var jeg på plass på jobb! Håper jeg får en litt produktiv dag. Har vært skikkelig trøtt, slapp og svimmel i det siste. Håper jeg bare mangler noe, har ihvertfall vært hos legen og tatt blodprøver ;) Litt kjedelig om jeg må gå slik til våren! Får vurdere å gå i hi....
 
Høres nesten ut som meg, men jeg er jo gravid da :D håper du får en fin dag på jobben!! :)
 
Back
Topp