kattemamma
Lei av å elske
Ja hva blir det til??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min lille sover rundt, har gjort det lenge! Heldigvis Ikke hver natt såklart, og våkner opp om natta når han er syk og slikt, men da holder det som regel å gi han smokken og så sovner han videre
Så kjedelig... Får håpe det løsner snart! Eldste våkna på natta til hun fikk eget rom som skjedde når vi flytta da hun var 20 mnd (hadde bare toroms før det)Å gi smokken og kosi hjalp før, men ikke nå lenger... Heldig du
Sent from my iPhone using BV Forum
Så kjedelig... Får håpe det løsner snart! Eldste våkna på natta til hun fikk eget rom som skjedde når vi flytta da hun var 20 mnd (hadde bare toroms før det)
Gjør nok det Hun fikk eget rom når hun var 8 mnd Hun har i grunn sove rundt siden hun ble født, så skal egentlig ikke klage hahaha! Så synes synd på dere som fremdeles holder det gåendes! :/ Men i natt sov hun fra 20-06! Hurra Men problemet her, er ikke at hun våkner, men at jeg ikke sovner igjen...
Hurra 20-06 er jo fantastisk! Her sover ungene som regel alltid til etter kl 7 en gang, så tror vi er blitt litt bortskjemt
Å så herlig Hun kan glimte til å sove til 08 noen ganger, men alt for sjelden! Vi ble også utrolig bortskjemt, helt til hun ble 10-11 mnd og begynte med tenner
Tror det er ca 10 her også, men lenge siden jeg har sjekka Alt mulig er vel normalt, storesøster hadde ingen tenner før etter ho var fylt ett så ho hadde vel ca to på denne tidaMå slenge inn et spm til jeg, hvor mange tenner har ungene deres nå? vi er oppe i ti, men lurer så fælt på hva som er vanlig
Ute et sted er alltid fint, kanskje finne en lekeplass vi ikke har vært på før? Eller tur ved sjøen et sted? Hmmm nå ble jeg inspirert til å utforske nye stederVi holder oss i denne tråden tror jeg.. Kanskje dere kan bake boller, eller dra ut til en lekeplass e.l.?
Lekeland om noen andre også vil bli med tror jeg... synes det er litt kjedelig å dra på slike steder "alene".Bake, male, lekeland?