Ukeskonken..

Dollface

Forumet er livet
VIP
Kan noen vennligst starte den NÅÅÅ????

[:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg skal scrappe og trenger en utfordring [:D]

Noen som husker hvem som vant den siste før jul da?????

Det var rosa skydott som vant. Ble helt forvirret, skulle gå inn i innboksen og sjekke hvem som vant (Ettersom det var jeg som hadde siste konken lå det jo der) Men hun hadde jammen bytta nick siden da, gitt. Men det er hun som skal starte ny konk, kan sende en beskjed til henne om at hun starter en  så fort som mulig.
Men hva skulle fristen være nå da, ble det to uker som forslaget til mikke, eller?

Jeg vant digikonken til perlepupp som hun kjørte igang nå på nyåret (Tror jeg i alle fall, ledet i alle fall sist jeg så avstemningen, og da tror jeg den var avsluttet), men det er vel strengt tatt den som vant siste digikonk (MOcca?) før jul som skal lage ny nå? Hvis ikke kan jo jeg finne på en oppgave på digien, men si ifra i så fall.

ORIGINAL: Dollface™

FINN ROSA SKYDÅTT!!!!!!!!!!!!! [:D][:D]

Skal gå og lete etter henne... Hm, ikke under sofaen, der var det bare hybelkaniner... Bak skapet? Nei...

Får sende en pm og spør hvor hun er...

ORIGINAL: UPS

ORIGINAL: Dollface™

FINN ROSA SKYDÅTT!!!!!!!!!!!!! [:D][:D]

Skal gå og lete etter henne... Hm, ikke under sofaen, der var det bare hybelkaniner... Bak skapet? Nei...

Får sende en pm og spør hvor hun er...

Hun skulle ordne det nå![:D]

ORIGINAL: Mikke

Kommer det en sånn digi-konkuranse også?

Den er det jo den som vant siste konk før jul som skal lage. Jeg kan prøve å finne ut hvem det var som vant, lurer på om det var mocca.
Fant ingen avstemning på digikonk etter uke 44 eller noe. Men husker det var flere uker på rad det ikke kom inn noen bidrag. Men Det går jo ann uansett, å høre om mocca vil lage første konk?

ORIGINAL: *mocca*

ORIGINAL: UPS

ORIGINAL: Mikke

Kommer det en sånn digi-konkuranse også?

Den er det jo den som vant siste konk før jul som skal lage. Jeg kan prøve å finne ut hvem det var som vant, lurer på om det var mocca.
Fant ingen avstemning på digikonk etter uke 44 eller noe. Men husker det var flere uker på rad det ikke kom inn noen bidrag. Men Det går jo ann uansett, å høre om mocca vil lage første konk?

går fint det
men trodde det var en konk som var ute nå som "perlepupp" starta - tror jeg.
men vil dere så skal jeg[;)]

Konken til perlepupp er avsluttet, den vant jeg tror jeg. Men den var vel strengt tatt ikke en del av ukeskonkene. Og var det ikke du som vant siste digikonk før jul, eller? Men det er jo flott om du vil lage en konk uansett, da kommer de jo i alle fall igang igjen!

Back
Topp