Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig bra! Det må jo være dette som er målet for meg!
Haha, det er det jeg har gjort og. På shopping på kiwi, liksom.Havner i snitt på 900-1100 her.
Noen ganger har vi matkasse, andre ganger planlegger vi og handler inn.
Fryser ned rester og vi er bare to voksne og en baby![]()
Er i butikken hver jævla dag for jeg holder på å kjede meg hjel o permisjonen![]()
Kan tenke meg at det er bra! Vet ikke om nettbutikker som leverer her jeg bor, så jeg må fortsatt fysisk på butikken, men det er lov å drømme!Jeg forstår ikke hvordan vi kunne handle hverdag før. Vi sparer så mye tid. Bestille alle matvarene på nette å få det levert hjem
Vi har kutter ut alt unødvendig, og velger gjerne billige alternativer. Fx har vi byttet ut unckle bens (?) med first price ris, kuttet ut brus (mannen drikker mengder! Og det er dyrt!), ingen godteri+++
Hver søndag lager vi middagsliste og putter ting i handlekurven. Jeg tror også vi sparer på å ikke handle fysisk i butikk, blir ikke frista til å hive unødvendig ting i kurven...
Jeg er også kolonial-frelst!Vi ukeshandler, bestiller fra kolonial... Nå skal det sies at vi ikke sparerså vi kjøper det vi ønsker
7 middager, massefrukt/grønt og mat/tilbehør til 10 marpakker iløpet av uka
vi havner alltid på mellom 1500-2200 et sted
handler ingenting i butikken utenom
veldig fornøyde med det...
Jeg er også kolonial-frelst!
Vi har heller ikke hatt noe budsjett og handlet det vi vil, men etter vi begynte å handle på nett ble det lettere å holde styr syns jeg. Handler en gang i uken og ingenting utenom. Blir mindre godteri og mer fruktjeg er så dårlig på å gå forbi godteriet på vei til kassa :O
Oj, så flinke dere er! Det blir nok litt vel avansert for meg foreløpig...Vi har begynnt å handle inn for mnd. Så handler vi brød og fryser ned så vi må bare inn i butikk for å kjøpe melk og egg barnemat![]()
Oioi! Så flinke! Tror ikke vi har stort nok kjøleskap og fryser til å handle så sjeldentVi har begynnt å handle inn for mnd. Så handler vi brød og fryser ned så vi må bare inn i butikk for å kjøpe melk og egg barnemat![]()
Vi fikk skap fryser av min far. Så nå klarer vi det fintOioi! Så flinke! Tror ikke vi har stort nok kjøleskap og fryser til å handle så sjeldent![]()
Joda men vi har jobbet hardt for å få matbudsjettet ned. Å få kontroll over unødvendige innkjøpOj, så flinke dere er! Det blir nok litt vel avansert for meg foreløpig...![]()