Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvorfor du har kommet så langt i forhold t meg som har samme termin? Blir helt forvirret av apper og ulike utregninger
Det er regna ut fra termin 30/5 tror jeg.. blir ikke klok på disse terminene så tar d ikke så alvorlig før oul. Er den som teller uansett.Vet du hvorfor du har kommet så langt i forhold t meg som har samme termin? Blir helt forvirret av apper og ulike utregningerjeg hadde siste mens 23.08 mens-ap mener jeg er 7+5 ellers er "alle" enig m 7+4 selv om termin varierer fra 28.05-01.06 (lege mente 31.05)
Ikke jeg heller, kommer uanz ikke t å føde på termin! E bare litt fascinerendeDet er regna ut fra termin 30/5 tror jeg.. blir ikke klok på disse terminene så tar d ikke så alvorlig før oul. Er den som teller uansett.
Hadde siste mens 21/8 og samleie 5/9.
Ja. Første termin jeg fikk opp var 1/6 så derfor jeg "havnet" her inne, men følger bv sin gravid app og får annen termin derIkke jeg heller, kommer uanz ikke t å føde på termin! E bare litt fascinerende![]()