Ukeoversikt med dato

Woma

Glad i forumet
Junilykke2018
Er det noen som vet om det finnes et nettsted, ev en app, hvor man kan plotte inn datoen sin, og så får man oversikt over hvilken dato man er i uke sånn og sånn?

Det hadde vært fint å slippe å regne hver gang jeg lurer på hvilken dato jeg er i uke 26 eller 34 liksom. ;-)

Er det noen som vet om det finnes et nettsted, ev en app, hvor man kan plotte inn datoen sin, og så får man oversikt over hvilken dato man er i uke sånn og sånn?

Det hadde vært fint å slippe å regne hver gang jeg lurer på hvilken dato jeg er i uke 26 eller 34 liksom. ;-)
Har brukt kalenderen (fysisk og Mail/tlf kalender) og hver uke skrevet inn hvilken uke jeg runder. F.eks er jeg i dag 20+4 og har notert meg at jeg er 28+0 10.mars ;) gammeldags kanskje, men funker for meg :P

Har brukt kalenderen (fysisk og Mail/tlf kalender) og hver uke skrevet inn hvilken uke jeg runder. F.eks er jeg i dag 20+4 og har notert meg at jeg er 28+0 10.mars ;) gammeldags kanskje, men funker for meg :p

Det er liksom alternativet. Får se om noe dukker opp, hvis ikke får jeg skrive ned etter oul i neste uke. Prøvde bare å planlegge vinterens "ferier" litt, i forhold til når det er planlagt jordmor, legetime og ultralyder (står "uke 20 jordmor" osv i oversikten jeg har fått). Fint hvis jeg slipper å flytte på så mange timer bare fordi jeg ville til Sørlandet akkurat de ukene. :)

Jeg har 2 apps, babyverden gravid og barn og andre er flo.

Det er liksom alternativet. Får se om noe dukker opp, hvis ikke får jeg skrive ned etter oul i neste uke. Prøvde bare å planlegge vinterens "ferier" litt, i forhold til når det er planlagt jordmor, legetime og ultralyder (står "uke 20 jordmor" osv i oversikten jeg har fått). Fint hvis jeg slipper å flytte på så mange timer bare fordi jeg ville til Sørlandet akkurat de ukene. :)
Jeg har ikke fått noen oversikt, så får ikke planlagt og det stresser meg litt o_O får spørre jordmor neste gang jeg er der...

Jeg er på et spesielt opplegg på sykehuset, og trenger i tillegg ekstra oppfølging. Har ikke alt på papir, men iallfall noe. Det blir nok annenhver uke, minst.

Bruker Womanlog Pregnancy.

79a51fd1ccf0f00b6e6328f87f1c1817.jpg

Oj, det var jo svar lengre oppe som jeg ikke hadde fått varsel på jo!

Iallfall, fant ut at jeg allerede har Preglife, hadde bare ikke oppdaget den funksjonen. Da bruker jeg bare den. :)
Tusen takk for tips, dere skjønte akkurat hva jeg mente!

Back
Topp