Ukens UL

Julita

Forumet er livet
Og bedring i situasjonen, men ikke like mye bedring som jeg tror legen hadde håpa på . Størstesnuppa har det helt fint. Han estimerte henne til rundt 850 g., og ikke noe økning i fostervannsmengden eller tegn på hjertesvikt, Problemet er at minsta vokser så sakte. På plussiden hadde hun væske i blæra og fostervannslomma hennes var enda litt større en i forrige uke, men vekstretardasjonen gjør at hun er på str med et 20 ukers foster i magen og 22 ukers foster i hodet sånn ca.
Neste uke er siste kontroll med den faste legen vår før han drar på ferie. Gruer meg litt til å få en ny lege å forholde meg til, men sånn er det nå en gang. Vi har hvertfall kommet oss gjennom nok en uke uten at tilstanden er forverret, og bare det er en liten seier akkurat nå [:)].

Godt å høre at dere blir fulgt opp jevnlig og at det går etter forholdene bra med begge jentene der inne[:)]Krysser fingrene for at det stabiliserer seg sånn at lilletupsi kommer etter også[:)]

Så bra at alt framleis går framover [:)] Håpar at veslaste jenta klarar å legge på seg så mykje at det er forsvarlig å la ho komme ut. Men var det ikkje sånn at dei trudde dei kom/dei måtte takast mykje før tida?

Men det er jo gode nyheter [:D]
Håper den nye legen er bra!

Jeg krysser fingrene for dere [:D]

Jo, eller - om minstas situasjon forverres kommer de til å ta dem ut for å bedre sjansene for at størstesnuppa ikke får varige men. Men det er ingenting som tyder på at den kommer til å gjøre det i nærmeste framtid. Ellers kommer de til å vente til en plass mellom 30-34. Er vel også alltids en risiko for at jeg skal gå i for tidlig fødsel, så skal visst begynne på lungemodningssprøyter neste uke.

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Godt å høre at dere blir fulgt opp jevnlig og at det går etter forholdene bra med begge jentene der inne[:)]Krysser fingrene for at det stabiliserer seg sånn at lilletupsi kommer etter også[:)]

Så godt å høre at det ikke er forverring! Så får vi bare krysse fingrene for at det ikke blir forverring heller.
Alltid kjipt å skulle forholde seg til nye leger, men det er jo sommer og ferie, så da må man jo bare.
Regner med du takler det helt strålende! [:)]

Back
Topp