Og bedring i situasjonen, men ikke like mye bedring som jeg tror legen hadde håpa på . Størstesnuppa har det helt fint. Han estimerte henne til rundt 850 g., og ikke noe økning i fostervannsmengden eller tegn på hjertesvikt, Problemet er at minsta vokser så sakte. På plussiden hadde hun væske i blæra og fostervannslomma hennes var enda litt større en i forrige uke, men vekstretardasjonen gjør at hun er på str med et 20 ukers foster i magen og 22 ukers foster i hodet sånn ca.
Neste uke er siste kontroll med den faste legen vår før han drar på ferie. Gruer meg litt til å få en ny lege å forholde meg til, men sånn er det nå en gang. Vi har hvertfall kommet oss gjennom nok en uke uten at tilstanden er forverret, og bare det er en liten seier akkurat nå [:)].
Neste uke er siste kontroll med den faste legen vår før han drar på ferie. Gruer meg litt til å få en ny lege å forholde meg til, men sånn er det nå en gang. Vi har hvertfall kommet oss gjennom nok en uke uten at tilstanden er forverret, og bare det er en liten seier akkurat nå [:)].