Ukens bruker uke 28: tigerbebis

stinefine

Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Kanskje ikke et stort sjokk at jeg har valgt tigerbebis til ukens bruker [;)]

Kjære, søte Siljemin!

For meg, slår du opp ordet "empatisk", finner du det skjønne avatarbildet ditt. Jeg har enda til gode å møte noen som viser så åpent medfølelse, engasjement og empati som du gjør.
Det kan være noe så enkelt som en middagsrett, en våkenatt, en tur til tante... you name it. Tigerbebisen vår har alltid en god kommentar på lager.

Jeg personlig er så takknemlig for at jeg har blitt kjent med deg, du gir så mye av deg selv. Du er tvers igjennom go'.
Å finne gode ord å skrive om deg, er ikke vanskelig, det er ihvertfall sikkert!=)

Både du og jeg vet at det finnes så mange likheter oss imellom, at det nesten er litt skremmende.
Jeg gleder meg villt til å treffe deg, tenk, det er ikke lenge til nå!

Jeg vet også at alle de gode ordene som kommer din vei om deg denne uken, kommer til å gjøre deg rørt.. så rørt som bare tigerbeis kan bli. [:D]
Og de er deg vel unt!

Fantastiske fantesprettens superdupermamma! (jeg vet hvor han har fått fantestrekene sine fra [8D])

en stor *kosemoseoverdose* til deg fra en som tenker på deg titt og ofte [:)]

T-i-g-er-beb-is [:D][:D][:D]

Min kjære sladrevenn og dialektvenn! Synes det er stas å ha noen som kan oppdatere meg om Herøynytt selv om det egentlig ikke er så mye nytt ute i havgapet! Men er likevel noe spesielt når man kommer fra sammen kanten av landet. Vi er veldig langt ifra heverandre men likevel så nær... jaja, sentimental eller ei, slik er det bare!

Du er en super jente som jeg har fått æren av å ha blitt kjent med! Du er alltids i godt humør og har alltid noe positivt å bidra med! Slikt settes pris på i en grå hverdag! Du var en av de nick'ene her på BV jeg la merke til da jeg joina septemberklubben; du prata og prata og prata, hadde alltids noe sprudlende å komme med og enda hyggeligere var det da jeg fant ut at du var fra mine trakter! Spora deg opp på Facebook og vips så fnt jeg ut av vi hadde felles venner også! Verden er liten....

Var kjemekoselig å endelig få helse på deg og Herman da vi var hjemme i mai! Håper dere tar turen over havet neste gang!

Kjempe mega klem til dej vænni!!!! ?

Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og Tigerbebis like så ???

Tigerbebis...

Hva hadde vel september vært uten deg og lille herlige Herman??
Syns du er ei knakende god dame som liver opp med ditt gode humør.
Du er ærlig, sjarmerende og søt [:)]  og Herman er heldig som har deg som mamma [:D]

Klem

Tigerbebis[:)]

Du er ei veldig omtenksom og medfølende jente, og jeg har inntrykk av at du gjør ditt ytterste for at alle rundt deg skal ha det bra. Du er alltid saklig og ærlig i innleggene dine og jeg kan ikke huske at du noen gang har vært ufin mot noen her inne.

Du er en kjemperessurs her inne og jeg er sikker på at forumet ikke hadde vært det samme uten deg og nydelige Herman[:D]

Videre slår du meg som ei sprudlendes jente med mye godt humør, og du har alltid en morsom kommentar på lager.

Herman er heldig som har deg som mamma[:)]

*klem fra oss*

TigerBEISTE [:)][:)][:)][:)][:D][:D][:D]
Hva hadde vel dette forumet vært uten et så herlig beist? [:D][:D][:D]
Du har en nydellig gutt det er koselig å se bilder av. Har på følelsen at Mattis og Herman er av samme ulla egentlig.
Du er snill, morsom, godt humør, også er det utrolig flink som er alenemor til tider. Supermamma!!!!

Tigerbebis  

Jeg synes du er ei utrolig flott jente på mange måter!

Du skriver masse underholdende innlegg og er med å lager og sørger for liv på forumet. Du er morsom og du er sprudlende - det er sjelden (om noen gang, kommer ikke på noen iallfall) jeg har opplevd surmuling eller "krangletendenser" fra deg.
Du har alltid et godt ord å komme med til alle, tar deg tid til andre - og virker som et varmt og empatisk menneske.
Du har en skjønn liten fantessprett i den sjarmerende herremannen din[:D][:D]

Søte, vakre, nydelige tigerbebis! [:D]

Tusen takk for at du gleder oss med nydelige bilder av Herman-søtingen. Du lager liv på forumet, viser omtanke og svarer alltid koselig og omhyggelig på spørsmål. Humoren din er upåklagelig, og jeg digger deg masse! [:D][:D]

kjære kjære tigerbebis!!

ditt nick var vel ett av dem første jeg la merke til når jeg kom hit litt senere enn alle andre, jeg la også fort merke til at du var fra samme traktene som meg[:)]
Men det jeg har lagt mest merke til er den utrolig positive og gledelige innstillingen du har til alt! Du kommer alltid med oppløftende ord om det trengs, eller en "skulder" å gråte på hvis det trengs.
Du har en utrolig fantastisk gutt me d utrolig herlige kallenavnet fantespretten, som du stadig vekk gleder oss med skjønne bilder av!

TIGERBEBIS DU ER EI KNALL JENTE!! SEPT 09 HADDE IKKE VÆRT DET SAMME UTEN DEG![:D][:D]

Du er en SOLSTRÅLE her inne synes jeg!
Jeg blir alltid GLAD og i godt HUMØR når jeg ser deg!
Alltid SPRUDLENDE og POSITIV, ja ei HERLIG jente rett å slett!

Å denne FANTASTISKE, SKJØNNE fantespretten din er bare helt NYDELIG!!!!

Tigerbebis [:D]

Herlige du. Alltid så positiv og blid [:)]. 

Verdens søteste tigerbebis!!![:)]

Du er alltid glad og sprudlende.
Godt humør, og sprer glede videre til hele forumet!
Tar deg alltid god tid til og svare alle her inne[:)]
Og er verdens beste mamma til Herman[:)]

September 09 hadde aldri vært det samme uten deg! [:)]

Tigerbebis!!

Må være den blideste jenta her inne! Aldri har jeg hørt du har slengt med leppa eller klagd over noe som helst.
Du fortjener virkelig missetittelen for å legge ut skrytebilder av skjønne Herman! Flink til å fange øyeblikker i bildene dine!
Alle fantefjesuttrykkene er jo bevis for det!

Gledesspreder nummer 1 på septemberforumet!

Søte rampete Tigerbebis

Det er sant, hva hadde septemberforum vært uten deg og lille rampete Herman? Han er bare så skjønn. Elsker rampestereker han finner på[:D]

Du er en jenta med masse godt humør. Jeg digger deg. Du er så sprudlende og det er moro å lese innlegene dine. Du var tøff som fridde til mannen din men på en sånn oppfinsom måte! Jeg er glad vi har deg her inne!

Klem fra oss.

Back
Topp