ukens bildetema

~Lisbeth83~

Forumet er livet
"Smokkebilder"
 
Æsj, da kan jo ikke vi være med på konkurransen....Tuva hater smokk....[&:]
 
Trenger kanksje ikke ha smokken i munnen.. alt er vel tillatt? Om dere har smokk i hus da...
 
bare smokken er med på bildet..
kan jo bli ett artig bilde hvis hun hater den[:D][:D]
 
 
Odin og smokken

 
Linn med smokken

 
I den 7-himmel :-)

 
tutten (vi sier ikke smokk) er vår venn som pappaen sier


 
"lyddemperen" som tanta mi sier
 

 
gode tytten[:D]
 
Tobias med smokken noen dager gammel...[;)]
 
mariell mista smokken å ble såååå sint

 
Adrian med den kjære smokken sin. Bildet er tatt i sommer[:)] 
(Han er ca 4-5 uker på bildet).
 
Kordan får dokk bildan så stor????  får berre miniatyr bilda ge???


 
 
min lille Tuva liker ikke smokk særlig godt.....
 
 
Marylin var ikke mange dagene gammel før smokken ble hennes beste venn [:)]
 
 
Back
Topp