tingeling1 Forumet er livet 10 Sep 2006 #2 Æsj, da kan jo ikke vi være med på konkurransen....Tuva hater smokk....[&:]
BIBBI3 Forumet er livet 10 Sep 2006 #3 Trenger kanksje ikke ha smokken i munnen.. alt er vel tillatt? Om dere har smokk i hus da...
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 10 Sep 2006 #4 bare smokken er med på bildet.. kan jo bli ett artig bilde hvis hun hater den[:D][:D]
Malela Gift med forumet 11 Sep 2006 #15 Adrian med den kjære smokken sin. Bildet er tatt i sommer[:)] (Han er ca 4-5 uker på bildet).
Frøken Happy Glad i forumet 11 Sep 2006 #17 Kordan får dokk bildan så stor???? får berre miniatyr bilda ge???
BabyMama Glad i forumet 12 Sep 2006 #20 Marylin var ikke mange dagene gammel før smokken ble hennes beste venn [:)]