M MiaMoren Elsker forumet 22 Jul 2007 #1 Denne uken var det ANNABELLA som stakk av med seieren!! GRATULERER
N ninni82 Guest 22 Jul 2007 #3 GRATULERER[:D][:D] (PS: Er ikke hun på ferie nå? I forhold til nytt tema tenker jeg..)
M MiaMoren Elsker forumet 22 Jul 2007 #5 ORIGINAL: Tone_80 Øhh.. Avstemminga stænge vel kl 21??[8D] uups.. gjør den? jaja, det var vel ganske sikkert at hun vant da, med alle de stemmene [;)]
ORIGINAL: Tone_80 Øhh.. Avstemminga stænge vel kl 21??[8D] uups.. gjør den? jaja, det var vel ganske sikkert at hun vant da, med alle de stemmene [;)]
Tone_80 Gift med forumet 22 Jul 2007 #6 ORIGINAL: MiaMamma ORIGINAL: Tone_80 Øhh.. Avstemminga stænge vel kl 21??[8D] uups.. gjør den? jaja, det var vel ganske sikkert at hun vant da, med alle de stemmene [;)] D e sant [:D][:D]
ORIGINAL: MiaMamma ORIGINAL: Tone_80 Øhh.. Avstemminga stænge vel kl 21??[8D] uups.. gjør den? jaja, det var vel ganske sikkert at hun vant da, med alle de stemmene [;)] D e sant [:D][:D]
M mmmmmmmmmmmmmmmmm Gift med forumet 6 Aug 2007 #10 hihi - tusen takk[:)] som sagt, gubben er fortsatt ovenpå... jeg har lagt ut såååå mange bilder av snuppa uten å vinne, men nå da han var med, så vant vi[&:]
hihi - tusen takk[:)] som sagt, gubben er fortsatt ovenpå... jeg har lagt ut såååå mange bilder av snuppa uten å vinne, men nå da han var med, så vant vi[&:]