moskata Forumet er livet 21 Apr 2008 #1 *tre stars* Gratulerer så mye[:)][:)](tok meg den friheten til og kåre en vinner[8D][:D])
mattea Glad i forumet 21 Apr 2008 #2 Tusen takk Moskata og Tusull[:D]. Men ka gjør æ nu da, e det æ som ska finne på nåkka te den her ukas konkuransse?
Tusen takk Moskata og Tusull[:D]. Men ka gjør æ nu da, e det æ som ska finne på nåkka te den her ukas konkuransse?
moskata Forumet er livet 21 Apr 2008 #3 ORIGINAL: 3stars Tusen takk Moskata og Tusull[:D]. Men ka gjør æ nu da, e det æ som ska finne på nåkka te den her ukas konkuransse? Ja nå er det din tur til og bestemme tema[;)][:D] gleder meg[:)][:)]
ORIGINAL: 3stars Tusen takk Moskata og Tusull[:D]. Men ka gjør æ nu da, e det æ som ska finne på nåkka te den her ukas konkuransse? Ja nå er det din tur til og bestemme tema[;)][:D] gleder meg[:)][:)]
mattea Glad i forumet 21 Apr 2008 #4 Ok. Å det gjør æ på samme måten som om man starta en tråd? E ganske fersk på det her som du sjønna[8|]
Ok. Å det gjør æ på samme måten som om man starta en tråd? E ganske fersk på det her som du sjønna[8|]
mattea Glad i forumet 21 Apr 2008 #5 Tenke på den øverste delen med avstemning, aner ikkje korsjen æ gjør det..
T *Tøtta81* Forumet er livet 21 Apr 2008 #6 ORIGINAL: Tusull Gratulerer!![:D] -men så er det nå en knallfin lampe også da!! [;)]