C cathrine2 Gift med forumet 16 Feb 2009 #1 denne gangen blir temaet tekstil! pledd, gardiner, sengetøy, puter, håndkler... hva enn du nå legger i ordet. lykke til alle sammen[;)] "bidraget ditt må postes i tråden innen fredag kl 20.00"
denne gangen blir temaet tekstil! pledd, gardiner, sengetøy, puter, håndkler... hva enn du nå legger i ordet. lykke til alle sammen[;)] "bidraget ditt må postes i tråden innen fredag kl 20.00"
BaileysTøsa Forumet er livet 17 Feb 2009 #2 Her burde jeg komme med noe spennende vel[8|] jobber jo i interiørbutikk[:-][:D] hmm tenke[:)][:)]
C cathrine2 Gift med forumet 17 Feb 2009 #3 ORIGINAL: BaileysTøsa Her burde jeg komme med noe spennende vel[8|] jobber jo i interiørbutikk[:-][:D] hmm tenke[:)][:)] ja det burde du![8D] kom igjen, nå er jeg spent!!![;)]
ORIGINAL: BaileysTøsa Her burde jeg komme med noe spennende vel[8|] jobber jo i interiørbutikk[:-][:D] hmm tenke[:)][:)] ja det burde du![8D] kom igjen, nå er jeg spent!!![;)]
BaileysTøsa Forumet er livet 18 Feb 2009 #4 Har mye og velge i[&:] Men må bli mitt siste proskjekt: En stor fin bag med liten 'pung' til som jeg har sydd selv[:D] (mitt første proskjekt selvlaget)
Har mye og velge i[&:] Men må bli mitt siste proskjekt: En stor fin bag med liten 'pung' til som jeg har sydd selv[:D] (mitt første proskjekt selvlaget)
BaileysTøsa Forumet er livet 19 Feb 2009 #6 ORIGINAL: cathrine2 dytt kom igjen da folkens.... kjipe dere er.. Så mange flinke interiør tupper det er her, så ikke finne p noe til DETTE LETTE temaet[8|][:-][:-][:-]
ORIGINAL: cathrine2 dytt kom igjen da folkens.... kjipe dere er.. Så mange flinke interiør tupper det er her, så ikke finne p noe til DETTE LETTE temaet[8|][:-][:-][:-]
C cathrine2 Gift med forumet 20 Feb 2009 #8 dytt! nå må dere løpe rund å knipse bilder av tekstiler dere!!! ingen som har en gryteklut eller pute de syntes er fin???[8D][:D]
dytt! nå må dere løpe rund å knipse bilder av tekstiler dere!!! ingen som har en gryteklut eller pute de syntes er fin???[8D][:D]