Ukens bilde uke 52

Cathrine76

Forumet er livet
Tema denne uken er:
Juleglede!
 
1:
 
 
2:
 
 
 
3:
 
 
 
4:
 
 
 
5:
 
 
 
 
6:
 
 
 
 
 
Nr 3 var nydelig
 
Så fine bilder!!![:)] Vanskelig valg[8D]
 
ORIGINAL: Mamitas

Nr 3 var nydelig
 
nydelige bilder, men stemte nr.3 [:D]
 
nr. 5[:D]
så lykkelige begge to[:)]
 
noen andre som ikke får opp nr.2??
 
Stemte på nr 6 fordi de var så nydelige begge 2 [:D]
 
ORIGINAL: Marilu

Stemte på nr 6 fordi de var så nydelige begge 2 [:D]

 
Ække du skjønn a..... [;)][:)]
Tusen takk
 
Back
Topp