Ukens bilde, uke 47

Maybs

Elsker forumet
Då blir ukens tema:



BLINKSKUDD

- bilde tatt i akkurat rette øyblikk-

[:D][:D]

                                                                             
 
BØØØØØØØØØ [;)]
 

 
 
 
Syns dette bildet er så bra jeg..[:D]
 
 
Syntes dette bilde er så bra!!!
 
 

 
Johannes dukka under vannet og fikk nyseanfall etterpå! Her er vi midt i nys nr 6.. [:D]
Hahaha!!
 


SHIT!!! Hva i svarte svingende var det???!
(2 mnd gammel [:D][:D][:D])
 
 
 
 
 
[;)][;)][;)][;)]Adrian flørter med kamera, 4 måneder gammel[;)][;)][;)][;)]
 
 
Amélie fikk en ny leke i sommer som ho ser rimelig skeptisk ut til[:D]
 
Her va David nesten 4 uker[:)][:)][:)]hehehehe
 
 
Dette bilde er sååå spesiellt for meg. Har er Filip 3 uker og 1 dag gammel, og smiler til meg FOR FØRSTE GANG  Vi hadde besøk av et vennepar, og typen til venninna mi fikk akkurat tilfeldigvis knipset det. "Det bilde må jeg få!!!!!!" ropte jeg. [:D] se så god han er...
 
 


Her e oss på sirkus i Danmark... [:D][:D]
Dennis va temmelig fasinert ja...[8D]
ser ut som han he sett et spøkelse..[;)]

 
 
 
ja sån kan et bilde bli seande ut når du har 3..2 unger som ikke gjør som mamman dems sier..8alexander og storebror klarer ikke å sitte stille,hehe)

 
Back
Topp