Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
For et koselig tema!!! [:D][:D]
Er det noen begrensninger på hvor mange som kan være på bildet?? Tror jeg har noen herlige hvor Matilde får kose av alle sine søsken på en gang nemlig..... [;)] ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Legger inn dette først, så får vi se om jeg bytter etterhvert.... [;)] Hehe.. Matilde har en tendens til å få 'krøll' på ørene på veldig mange bilder.... [:D][:D]
For et koselig tema!!! [:D][:D]
Er det noen begrensninger på hvor mange som kan være på bildet?? Tror jeg har noen herlige hvor Matilde får kose av alle sine søsken på en gang nemlig..... [;)]
Ingen begrensinger på hvor godt det er med koooos nei[:D][;)]
Åh for en fin tema [:)]
Har hatt trøbbel med imageshacken. Ikke vent på mæ hvis bildet ikke e her innen fristen. E ikke hjemme akkurat no,får se om æ e hjemme før fristen da..