ukens bilde uke 47- TEMA

  • Trådstarter Trådstarter MamsentilAne
  • Opprettet Opprettet
M

MamsentilAne

Guest
Denne ukens tema er
 
"Trøtt i trynet"
 
Gleder meg til å se [:)]
 
 
ååååååh, klare ikke huske hvilke bilder jeg har brukt før..
har et dødsbra bilde, men er kjipt om jeg har brukt det[8|][&o]
 
du kan jo legge det ut, så er det sikkert noen her som husker om de har sett det før [:)]
 
god idè[:D][:D]

vårt bidrag.   og si fra om det er brukt før, for det husker nemlig ikke jeg[:D][:D][:D]

 
hehehe,så søtt.
Jeg har ikke sett bildet før, Lille Pooh:)
 
[:)]
 
 
ORIGINAL: *Mamsen til Ane*

hehehe,så søtt.
Jeg har ikke sett bildet før, Lille Pooh:)

[:)]


flott, da satser jeg på at ingen andre har det heller [:D]
 
Marilu:  hærregud så nydelig den gutten din er
 
ORIGINAL: lille pooh :)

Marilu:  hærregud så nydelig den gutten din er

 
tusen takk! [:)]
 
 
her er vårt bidrag denne uka
 
 
 
 
 
er jo tatt for noen måneder siden da men...
 
 
En litt småtrøtt kar på drøye 3 uker - imponert over at han var så "stor i kjeften" allerede da [:D]

 
Back
Topp