Ukens bilde uke 38 - tema KOS

Nozy Rosie

Forumet er livet
Heisann!
Tusen takk til alle som stemte på bildekonkurransen i forrige uke, håper det blir minst like mange som stemmer denne uka! [:)]
Det ble visst jeg som skulle bestemme denne ukens tema på bilde-konkurranse, og jeg har lyst til å se bilder av
                                                     KOS  
Det kan jo være så mangt, så her er det bare fantasien som setter grenser! [:D]

Er faktisk ikke helt sikker på hvordan vi gjør det videre med innsending av bilder og sånt, så inntil videre så kan dere sende de til meg på PM, og fristen for innsendelse er fredag 19. september kl. 17.00! [:)]

Håper det er mange som sender inn bilder, vi hadde jo så mange fine bilder i forrige uke også! [:)]

hva vi skal sende på pm? linken til bilde? har ikke så mye peiling på dette [:)]

Jeg bruker www.imageshack.us til å tilpasse bildet så det kan vises i vinduet man skriver her/på PM. [:)]
Si ifra om du ikke får det til, så skal jeg prøve så godt jeg kan og forklare nærmere, eller enda bedre; lete opp en link til hvordan man gjør det siden jeg ikke er så flink til å forklare så godt! [:D]

De som vil kan også sende meg bilde på mail, så kan jeg legge de ut! [:)]
(Mailadressa fås over PM)

Blir sikkert mange fine bilder...[;)]

Nå har jeg allerede fått inn en del bilder i dag, og alle er så koselige og fine at jeg GLEDER meg til å legge de ut på fredag så alle dere andre også får sett de!!! [:D]

Fortsett å sende inn bilder jenter, ukens tema er som skrevet før KOS! [:)]

dytter denne[:D]

Back
Topp