Ukens bilde konkuranse uke 35

moskata

Forumet er livet
Da vil jeg se       GARDEROBESKAP/KLESSKAP.

Håper på mange bidrag[:)]

Er det litt kjedelig tema kanksje??? hehe,åpen for andre forslag lite kreativ av meg[8D]

men alle som har et bidrag sleng inn bilde[:)][:)]

Har et skyvegarderobeskap i glass...
Skal ta bilde etterhvert, så reserverer plass [:D]

har dette skapet..kjempe fornøyd med det[:D]

Haha ser jo rotet inni skapene mye bedre på bilde! Huffa meg... [:D]

Jeg har noen høngamle innebygd sakp som der er drittdårlig plass i, alt er i hulter til bulter[:'(] Ikke talom at jeg tar bilde av det[:o][:D]

fint tema det....har selv et eget garderoberom, der er det bare skaper uten dører....fra ikea..så ikke så særlig mye å ta bilde av....[8D][8D] ROOOT men stress med dører når man kun er der for å hente eller legge på plass tøy!![;)]

ORIGINAL: maiken83

har dette skapet..kjempe fornøyd med det[:D]

Mener å huske fra tidligere at man ville ha egne bilder, ikkje bilder hentet fra katalog?[8|][:)]

Snuppene sine klesskap[:)]

Her er garderobeskapene i gangen vår,deilig med masse plass[;)]

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

ORIGINAL: ~Alexandra~

Snuppene sine klesskap[:)]

wow så tøft !!! er det klistermerker eller maling?

Wallies[:)]
Leier bare så klistre eller male ikkje på skapan[:D] Ikkje at æ noen gang hadde klart å male no sånn der[8D]

Ikke helt bra bilder, for gangen er så liten, så jeg får ikke tatt bilde på stor nok avstand.

Det er iallefall garderobe skapet vi har i gangen til jakker og diverse.Er kjempe stort, så vi har fått utnyttet det lille hjørnet i gangen godt.Er fra pax serien fra Ikea.
Valgte hvite dører og brun sort stamme.

Manglet forsatt håntak på det da.Har kjøpt de, men ikke fått montert de enda, så det ser litt tomt ut uten.

ORIGINAL: moskata

Vi har det samme...fra norema[8D]...men har håndtak vi da ettersom vi har dører og ikke skyvedører[8D]

dytter,kom igjen jenter legg inn bilder[;)]

ORIGINAL: moskata

wow!!! Så flott! Der har du nok en del oppbevaringsplass ja.. Missunnelig[8D]

Back
Topp