Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo skrive opp hvordan uken ser ut selv om det ikke er på skjult?Sletta trodde vi var på skjult
Kom med navn og slik istad vettu, så måtte klippe littDu kan jo skrive opp hvordan uken ser ut selv om det ikke er på skjult?har de faste aktiviteter hver dag feks, eller er det mest frilek?
Ja, skjønte detKom med navn og slik istad vettu, så måtte klippe litt![]()
Kun 2-åringene som er på tur i vår bhgVi har tilrettelagt aktiviteter ca 4 dager i uka..Men tror de deler gruppa litt, slik at alle får vært med 2 ganger kanskje.. Eksempler male og lage noe.. Turdag er en dag i uka
Ja, jeg savner vel kanskje litt dokumentasjon på hva han faktisk gjør i bhg. De onsdagene når det er 1-årsgruppe tar de jo bilder og henger opp + at vi får se produktet (de har stort sett malt hver gang). Men så tenker jeg at de kanskje ikke gjør så mye når de er så små, er vel mest frilek inne og ute. Mye av dagen går jo bort i mat og soving.Har ingen planer slik. Vi får månedsbrev med fokusområder, planer og evaluering/observasjoner. Men planer er ikke gitt ut til oss med klokkeslett og dager. De har ingen kjernetid eller fast dagsrytme. M spiser 10, sover i 3 timer og spiser igjen kl 14. Vet de pleier å dele i grupper inne kl 9 med noe aktiviteter. Og så pleier de å leke ute etter frukt. Aner ikke når de har møter. De tar det meste på barnas premisser, mulig de har planer for seg selv. Tenkte å spørre om å få se de. Handler jo om å dokumentere det de driver med overfor foreldrene. Når M blir litt eldre og sover mindre så håper jeg det er mer utetid og tur og sånt.
Har ingen planer slik. Vi får månedsbrev med fokusområder, planer og evaluering/observasjoner. Men planer er ikke gitt ut til oss med klokkeslett og dager. De har ingen kjernetid eller fast dagsrytme. M spiser 10, sover i 3 timer og spiser igjen kl 14. Vet de pleier å dele i grupper inne kl 9 med noe aktiviteter. Og så pleier de å leke ute etter frukt. Aner ikke når de har møter. De tar det meste på barnas premisser, mulig de har planer for seg selv. Tenkte å spørre om å få se de. Handler jo om å dokumentere det de driver med overfor foreldrene. Når M blir litt eldre og sover mindre så håper jeg det er mer utetid og tur og sånt.
Ja, jeg savner vel kanskje litt dokumentasjon på hva han faktisk gjør i bhg. De onsdagene når det er 1-årsgruppe tar de jo bilder og henger opp + at vi får se produktet (de har stort sett malt hver gang). Men så tenker jeg at de kanskje ikke gjør så mye når de er så små, er vel mest frilek inne og ute. Mye av dagen går jo bort i mat og soving.
Frilek er ikke så ille her da, for de deler i små grupper og de voksne er veldig tilstede i leken. Og de har fokus på ulike ting feks nå: antall, rom og form. Da er det over, under, inni, stor, liten, først, sist, en gang til osv. Vet de har noe litt mer voksenstyrt og planlagt så hadde vært greit å vite om det. Her har det vært fokus på tilvenning, søvn og ikke minst mat, så jeg har ikke kommet helt dit enda.Samme er det her. Har inntrykk av at det er mest frilek.
Ja er liksom mat og søvn det har gått iFrilek er ikke så ille her da, for de deler i små grupper og de voksne er veldig tilstede i leken. Og de har fokus på ulike ting feks nå: antall, rom og form. Da er det over, under, inni, stor, liten, først, sist, en gang til osv. Vet de har noe litt mer voksenstyrt og planlagt så hadde vært greit å vite om det. Her har det vært fokus på tilvenning, søvn og ikke minst mat, så jeg har ikke kommet helt dit enda.Burde kanskje begynne å spørre hva hun har gjort.