Ukeindikator

Mitos

Glad i forumet
hei jeg tok en clearblue ukeindikatortest i dag. Jeg trodde jeg var 5+1 dag i dag, men ukeindikatoren viste 2-3 uker. Kan den vise feil siden jeg tok testen på ettermiddagen?
At nivået av det hormonet ikke er så sterkt på ettermiddag, så på første urin på morgenen?

2-3 uker stemmer jo fint om du er 5+1. Husk at den viser uker etter befruktning, og at du må legge på et par uker.

2-3 uker stemmer jo fint om du er 5+1. Husk at den viser uker etter befruktning, og at du må legge på et par uker.

Oki det stod på bruksanvisningen på testen at 3+.betydde 5 uker og mer. Så da tenke jeg at 2-3 betydde at jeg var mindre enn 5 uker på vei

Oki det stod på bruksanvisningen på testen at 3+.betydde 5 uker og mer. Så da tenke jeg at 2-3 betydde at jeg var mindre enn 5 uker på vei

Er små marginer det er snakk om, jeg fikk ikke 3+ før etter at jeg bikket 6 uker.

Hvis den viser +3 er du 5-6 uker. Jeg fikk det idag og er 5+5. Har ikke turt å ta den før nå siden marginene er så små[emoji5]

hei jeg tok en clearblue ukeindikatortest i dag. Jeg trodde jeg var 5+1 dag i dag, men ukeindikatoren viste 2-3 uker. Kan den vise feil siden jeg tok testen på ettermiddagen?
At nivået av det hormonet ikke er så sterkt på ettermiddag, så på første urin på morgenen?
Jeg var også super bekymret pga dette. Første testen (tok den 4+2) viste 1-2 og neste (5+1) viste 2-3 :) har slått meg til ro med at det er helt normalt som de andre her sier:) hcg stigning er veldig individuelt:)

Sniker fra desember.

Det er veldig vanlig å ikke få 3+ før 5+3-5 fordi den krever et høyt nivå av HCG. Den kan også slå ut feil hvis urinen er for konsentrert eller man dypper testen for lenge. Ta disse testene med en klype salt :)

Skal hjem å teste om den er blitt mer en 1-2 siden mandag.. Syns at æ mangler symptom og vet ikke helt om æ orker å bry legen med blodprøver dersom det liksom ikke er noe der. Men så lenge man ikke blør, så er det vell kanskje ingen grunn til å uroe seg..

Back
Topp