Uke...?

Tjohoo123

Flørter med forumet
Har veldig ustabil syklus, før jeg ble gravid hadde jeg ikke hatt mensen på 6 mnd så når folk spør "når skulle du hatt mensen? Hvor langt på vei er du?" Så aner jeg ikke hva jeg skal svare! Tok en clearblue test og den sa 2-3 uker, symptomene mine virker som ikke er normalt før lenger ut i svangerskapet. Vet at min mor hadde lav produksjon av HCG i svangerskapene sine. Da hun gikk med meg fikk hun beskjed av lege om at jeg var en spontanabort pga de lave HCG nivåene. Spørsmålet mitt er : kan jeg være lenger på vei selvom clearblue testen sier 2-3 uker siden unnfangelsen? Jeg før ikke 2-3 uker til å stemme heller med når det kan han skjedd. Noen erfaringer?

Ja, du kan være lenger på vei en hva CB sier. Vil råde deg til å bestille en time til legen og forklare problemet ditt. Da bestiller han sikkert tidlig ul til deg :)
Lykke til

Jupp [emoji5] Som spireliten sier så er det nok lurt å bestille time til legen og få ordnet tidlig ul. Da kan de fastslå sånn cirka hvor langt du er på vei. Gratulerer!

Jupp [emoji5] Som spireliten sier så er det nok lurt å bestille time til legen og få ordnet tidlig ul. Da kan de fastslå sånn cirka hvor langt du er på vei. Gratulerer!
Takk for svar :) ja, for tror ikke kvalme i den graden jeg har og stikkinger i magen, trøtt absolutt hele tiden er normalt i 2-3 uker

Du vet at 2-3 uker på CB betyr i realiteten at du er 4-5(6) ukerpå vei sant? (er ikke alle som er klar over det, så ville bare informere)
Ja, står i bruksanvisningen at legen vil si 4-5 uker, men det er siden sist mens hvis ikke jeg tar helt feil? Forstod det sånn at det er 2-3 uker siden unnfangelsen?

Helt rett:) Mange som får 2-3 uker selv om det er 4 uker siden unnfangelsen også.
Ok, da er jeg med :) førstegangs gravid så alt er så nytt og skummelt Alle ting man skal tenke på og ta hensyn til osv, foreløpig kun jeg og "pappa'en" som vet det! Har så lyst til å rådføre meg med min mor men må vente noen uker

Back
Topp