Uke ?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Jeg har så lang menstrasjonssyklus at jeg har regnet frem til termin fra eggløsning. Den er 17. september. Da jeg var på tidlig ul bekreftet de at jeg var på den dagen jeg trodde jeg var. I dag er jeg 9+6.

Bruker tre forskjellige tjenester for å følge med på ut utviklinga - og naturlig nok spriker de litt.

BV-appen feks sier 23-32mm og 1-2 g i dag, mens den Min mave.dk er oppe i 15 g. Kanskje dette er livmora?

Når jeg legger inn 17. sep i Pampers-appen så vil den ha meg i uke 10. Hvorfor det.

Uansett så vet jeg jo at ingen utvinkling er lik, men jeg lurer nå litt uansett. Noen som vet?

September? Du mener desember? :-) når du er 9+ så er du inne i den 10ende uka. Du er 9 fullgåtte uker pluss noen dager inn i den 10ende om du skjønner :-)

September? Du mener desember? :-) når du er 9+ så er du inne i den 10ende uka. Du er 9 fullgåtte uker pluss noen dager inn i den 10ende om du skjønner :-)
Tror hun mener at terminen er 17.september, og ikke el.-dagen:)

Har sett at størrelse/lengde/vekt på babyen kan variere veldig mellom forskjellige apper.

De regner ofte termin fra en standardsyklus på 28 dager med el på dag 14. Men både dette og faktisk befruktning vil kunne variere mye. Selv hadde jeg el på dag 16, men ble flyttet frem tre dager på Ul i forhold til 'menstermin'. Var da merkelig nok lenger på vei enn sist jeg hadde mens. I tillegg er det forskjellige måter å regne lengde på et svangerskap, det kan forklare forskjellene hvis du regner fra antatt termin.

Tusen takk! Da ble jeg litt klokere. El var i desember og termin i september ja:)

Haha da skjønner jeg :-) jeg trodde du mente el i september ;-)

Back
Topp