Uke til uke

Følger ikke så mye med på det, men jeg har babyverden sin app
 
Bruker også babyverden sin app, men ser at det står mye forsjellig ja! På Gravid app er man for eksempel en uke forran med samme termindato....?
 
jeg leser bare her inne jeg. har gitt opp alel de forskjellige greiene
 
Ja, der står det mye forskjellig :p Synes babyverden sin app er veldig bra og synes den virker mest korrekt :D
Morsomt å følge med på Gravid app for da får jeg vite hvor mange prosenter av svangerskapet som har gått :D
Min gravid app ligger likt med babyverden sin, som i dag, 13+4 :) Men står at man er i uke 14, og det er fordi man har påbegynt den 14. uken av svangerskapet :) Så når det er 14+0 så kommer man til uke 15, for man er 14 fullgåtte uker og er startet på nr 15. :p Brukte litt tid å trengte en forklaring selv på det der :p hehe
 
Ja, der står det mye forskjellig :p Synes babyverden sin app er veldig bra og synes den virker mest korrekt :D
Morsomt å følge med på Gravid app for da får jeg vite hvor mange prosenter av svangerskapet som har gått :D
Min gravid app ligger likt med babyverden sin, som i dag, 13+4 :) Men står at man er i uke 14, og det er fordi man har påbegynt den 14. uken av svangerskapet :) Så når det er 14+0 så kommer man til uke 15, for man er 14 fullgåtte uker og er startet på nr 15. :p Brukte litt tid å trengte en forklaring selv på det der :p hehe

Samme her :)
 
Ja tror jeg får holde meg til bv. Det er jo en veldig populær side da så den burde jo ha riktig info. Leser en del i den tykke svangerskapsboka mi(husker ikke hva den heter nå), den er utrolig bra og tar for seg så så mange uker om gangen.
 
Back
Topp