Uke teller test

*ønske_om_nr2*

Glad i forumet
Hei igjen alle sammen!!
Tok en test der hvor den sa 2-3 det vil si 4-5 uker. 
Da hvor jeg totalt er 7 uker på vei, men det vil vel da si.. hmm.. Termin i Juni vel ?
Stemmer ikke det?? Usikker på om jeg skal stole 100% på den.. 

Men tar det rolig nå å snakker med legen i morra så ser vi :)
Er helt i 100 men fortsatt kjempe redd, selv om denne gang skal det gå bra.. 
Uansett vil jeg ikke melde meg inn noe som helst sted 100% før 12 uka..

Oppdaterer dere etter legen i morra :)

Hm , oki, men da må det ha gått dårlig denne gang også. for tanke på at siste mensen var 7 aug og fikk en blødning nå den 14 sep og pån igjen nå for ca 1 uke siden og var ferdig for par dager siden.. 

Før det ente det med abort medisiner og utskrapning å hele pakka.. da må det vel ha gått dårlig denne gang også.. Om ikke blir jeg ikke klok altså.. 

Noen som vet.. opplevd slikt før eller noen råd å komme med?

Aner ikke, dessverre.. Har du vært og snakket med legen?

Den ukesindikatoren trenger du ikke stole på. Min sa jeg var 4-5 uker på vei da jeg egentlig bare var 3+1.. Så den trenger ikke stemme, og har du hatt positiv test så er du jo gravid! Ikke ta noen sorger på forskudd og vent og hør hva legen sier. Lykke til!!

Tusen takk :)) Endelig fikk jeg litt mere klarhet i det følte jeg :)
Godt andre kjenner til det også :) 
Er litt bekymret for tror jeg skulle ha hvert lengre på vei, men ikke testet med morgen urin , ingen av gangene.

Blir spennende å se hva legen sier i morra da. Ikke at legen kan finne ut av så mye da sikkert, men få litt råd å tips. 

Gleder meg veldig mye til timen i morra, har på følelsen at det har gått bra denne gang, selv om jeg er livredd. 
Men er jo lov til å håpe når man sitter med en positiv test i hånda som lyser i mot meg Gravid, 2-3 :))

Absolutt lov å både håpe og tro når du sitter med positiv test i hånda!!! Kan ikke be om stort mer i starten ;)
Lykke til hos legen!!!

Lykke til hos legen! :)

Lykke til :) Krysser fingrene :)

Back
Topp