uke og TUL

Hadde ikke trodd det skulle gå så fort, så for meg at jeg i alle fall måtte ha en TUL før henvisning, for å se at det er liv der.

håper på bare gode nyheter der, for oss begge ♥️
Satser absolutt på supergode nyheter og alt fint der for oss begge ja :) :) :) :) :)

Jeg vil helst ha TUL så tidlig som mulig jeg. Men det må være så sent at de kan se om hjerte slår. Skal til legen i morgen for å få henvisning, håper det går kjapt og at jeg kan komme i uke 7 en gang i alle fall! Dumt å gå for tidlig også, om de ikke kan se noe da. Det fører bare til mer urolighet tenker jeg. Er redd for å miste, drømte til og med det i natt..

Har ikke bestilt enda hadde tenkt å ta en rundt uke 12-14 men spørs om jeg klarer å vente så lenge:wacky: med første hadde jeg i uke 6 pga vikar legen plutselig dro frem ultralyd og det var veldig godt å se et hjerte som slo så tidlig...

Skal ha tul om 9 dager da jeg er 8+1 tror jeg det var. Men skal ringe og spørre om jeg kan komme litt før for har blitt så dårlig og må få kvalmestillende medisiner. Gleder meg veldig til å se baby for første gang ❤️

Skal prøve å få til en rundt 11 uker, så det var mye ledig fremover så venter litt med å bestille. Fortsatt en halv evighet til så vurderer er rund 8 uker og :hilarious:

Skal når jeg er 6+1. Skulle gjerne tatt det litt senere, men pga. jeg trenger tilrettelegging på jobb hååper jeg å få se et bankende hjerte før jeg forteller, slik at det ikke blir slik som sist svangerskap. Da fikk jeg tilrettelegging, andre ansatte begynte å skjønne tegningen, og bedriftshelsetjenesten og flere ledere ble informert (er lærling i en stor statlig bedrift), men så kom jeg på TUL og fant ut at det var en MA.

Uke 8❤️

Skal på onsdag nå til uken, er da 7+5 etter min beregning:)
Har fått tidlig hver gang, rett og slett for det oppleves mye mer virkelig med så tydelig bevis på at en spire vokser i magen :Heartred
I tillegg få litt mer konkret svar på hvor langt jeg er på vei i forhold til å be fastlegen henvise meg til sykehuset. ønsker samme oppfølging som sist.

Var i begynnelsen av uke 5, så den lille plommesekken på 1 cm :Heartred Skal i ny i uke 7+5, om 14 dager :love7

Skal på sykehuset 7+3 (om 15 dager) og privat 11+3 :) dersom alt er bra på den siste forteller vi nyheten!

Jeg skal i dag, tror jeg er 6+4 eller 6+5! Håper veldig at alt er bra og at vi kan se hjerte som slår! Var litt redd det var for tidlig, men gynlegen mente det skulle gå bra!

Jeg skal i dag, tror jeg er 6+4 eller 6+5! Håper veldig at alt er bra og at vi kan se hjerte som slår! Var litt redd det var for tidlig, men gynlegen mente det skulle gå bra!
ååh! lykke til <3

Back
Topp