hvilken uke er du i når du skal på TUL?
jeg er akkurat 8 uker den dagen jeg har time
jeg er akkurat 8 uker den dagen jeg har time
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
syns det føles som en evighet til uke 8 ! haha! i morgen er det 19 dager igjen, og det er deilig å endelig komme under 20-tallet10+3
Lenge og vente, føles som ein evighet til!
syns det føles som en evighet til uke 8 ! haha! i morgen er det 19 dager igjen, og det er deilig å endelig komme under 20-tallet
haha ja! dagene går egentlig for raskt til at jeg rekker å gjøre alt jeg skal, men når det kommer til nedtelling virker det som en evighet19 dagar går fort! Her er det vel 34 dagar igjen frå i dag
rart hvilken oppfatning vi har av tid altså ! hahaSkal på TUL når jeg er 7+9, det er 11 dager til og føles som en evighet Gleder og gruer meg litt
Jeg ble oppringt av fostermedisin dagen etter jeg var hos legen (14dpo) og fikk time allerede da. Sjokkert over hvor fort det gikk skal dit når jeg er 12+5En gang mellom uke 12 og 14 på fostermedisin Ikke fått timen ennå
Oii det gikk fort Så godt å vite når timen erJeg ble oppringt av fostermedisin dagen etter jeg var hos legen (14dpo) og fikk time allerede da. Sjokkert over hvor fort det gikk skal dit når jeg er 12+5
Hadde ikke trodd det skulle gå så fort, så for meg at jeg i alle fall måtte ha en TUL før henvisning, for å se at det er liv der.Oii det gikk fort Så godt å vite når timen er
Vel, her fant jeg nesten nettopp ut at jeg er gravid, og er bare 4+1 Kontakter lege om spira holder seg der til etter uke 6
Kjenner allerede at den timen på fostermedisin henger over meg som en tung mørk sky da