uke og TUL

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
hvilken uke er du i når du skal på TUL?
jeg er akkurat 8 uker den dagen jeg har time:Heartred

Skal på TUL når jeg er 7+9, det er 11 dager til og føles som en evighet :hilarious: Gleder og gruer meg litt :)

12+4 en måned etter dere så hysjameg på dere :hilarious:

8+3. Er 7+0 idag. Men vurderer å spørre fastlegen om å komme om noen dager. Har en krevende jobb og merker at jeg ikke kan drøye altfor lenge til med å si ifra. Vil gjerne ha UL før jeg forteller noen andre :)

Blir TUL når jeg er 8+1, det gleder vi oss veldig til! Kjenner det skal bli godt å se om det er liv laga:Heartred

Jeg ble oppringt av fostermedisin dagen etter jeg var hos legen (14dpo) og fikk time allerede da. Sjokkert over hvor fort det gikk:woot: skal dit når jeg er 12+5
Oii det gikk fort :) :) :) Så godt å vite når timen er :)
Vel, her fant jeg nesten nettopp ut at jeg er gravid, og er bare 4+1 :) Kontakter lege om spira holder seg der til etter uke 6 :) :)
Kjenner allerede at den timen på fostermedisin henger over meg som en tung mørk sky da :confused:

Oii det gikk fort :) :) :) Så godt å vite når timen er :)
Vel, her fant jeg nesten nettopp ut at jeg er gravid, og er bare 4+1 :) Kontakter lege om spira holder seg der til etter uke 6 :) :)
Kjenner allerede at den timen på fostermedisin henger over meg som en tung mørk sky da :confused:
Hadde ikke trodd det skulle gå så fort, så for meg at jeg i alle fall måtte ha en TUL før henvisning, for å se at det er liv der.

håper på bare gode nyheter der, for oss begge ♥️

Back
Topp