Uke 9

Er 9+1 i dag. Og føler jeg har mindre symptomer enn noen gang. Samtidig nok (ømme pupper og litt kvalm om jeg ikke får spist jevnlig) til at jeg ikke blir alt for bekymret.
Skal på ultralyd 18 august, det føles som en evighet til!!
Men gleder meg veldig til å få bekreftet (forhåpentligvis) at alt er bra :happy:

Är i superform, nästan vart det i en vecka nu ..har ju googlat hit å dit och kommit fram till att det är helt normalt i den här tiden .
Kroppen har blivit van med allt av hormoner så man blir inte lika påverkad längre.
Detta kanske inte gäller alla men majoriteten ialf.

Har ultraljud på måndag , så är väääldigt spänd på att se Lill-fisen :)

Jeg er 9+0 i dag, og jeg har faktisk begynt å bli bedre enn jeg har vært. Kjenner at jeg blir i bedre form for hver dag som går ☺️

Havnet på legevakten idag, og sykmeldt til uke 12 :meh: håper på en stigende form frem til det :angelic:
Så grusomt at du havnet på legevakten!! Men kjempeflott at du har fått sykemelding. Viktig å lytte til kroppen :) Fikk du ultralyd på legevakten også, eller bare ga de deg sykemelding? :)

Er blitt bedre med kvalmen de siste dagene, godt er det, men tankene kommer jo da! :confused:
Er trøtt av og på fra dag til dag og ømme pupper/nippler da...så noen symptomer er der enda;)

Så grusomt at du havnet på legevakten!! Men kjempeflott at du har fått sykemelding. Viktig å lytte til kroppen :) Fikk du ultralyd på legevakten også, eller bare ga de deg sykemelding? :)
Bare sykmelding.. Jeg ble veldig imponert over denne legen, han forklarte hvor dårlig hans kone hadde vært under graviditeten og at sånt måtte man ta på alvor.. Så noe annet enn sykmelding var ikke tema da man skal værne om barnet i magen :oops:

Dette var en arti tråd å oppdage! Sist var jeg bare trøtt ila svangerskapet, lite plaget ned kvalme. Onsdag denne uken (8+3) kom første dag med kvalme, oppkast med mer. Bedre i dag! Helvetesuken i uke 9 var ny for meg, men har altså vært den mest slitsomme til nå

Kjekt å høre at veldig mange føler seg bedre og har mindre symptomer etter uke 9:) Vi er alle forskjellig, så viktig at vi ikke sammenligner hverandre. Men det er likevel godt å høre hvordan andre har det. Tusen takk for det dere ønsker å dele:-)

Back
Topp