Uke 9

Baby2016

Elsker forumet
Marslykke 2016
Noen av dere som har merket forskjell etter uke 9? Jeg er i dag 9+0 har økende kvalme, og har ikke klart å holde på mat og drikke. Tidligere har jeg også vært kvalm, men gjerne kun kastet opp 1 gang og klarte å holde på maten etterpå.

Kan godt hende det er tilfeldig at formen min ble dårligere akkurat i uke 9. Men hadde vært kjekt å høre hvordan dere har det. Har tidligere lest at formen ofte kan være dårligst i uke 9, vet ikke om dette stemmer.

Jeg er 9+1 i dag, er hverken bedre eller verre form nå egentlig :-) Har vært veldig svimmel, uggen og kvalm de siste ukene, kaster opp nesten hver dag, men er samtidig skrubbsulten så får i meg mat da :-) Hadde 50% sykmelding noen uker, men den er gått ut nå, vurderer å be om forlengelse, men samtidig så går det å være på jobb, selv om jeg er mye på toalettet og brekker meg :meh: Er veldig slitsomt å være så uggen hele tiden, har nada energi og orker ikke lage noe ordentlig til middag eller trene, eneste jeg vil er å ligge i senga og slumre... Håper formen blir bedre ved 12 uker!!

Dem sier at nå er formen på det verste. Som regel da :-P jeg er ganske fin

Jeg er 9+1 i dag, er hverken bedre eller verre form nå egentlig :-) Har vært veldig svimmel, uggen og kvalm de siste ukene, kaster opp nesten hver dag, men er samtidig skrubbsulten så får i meg mat da :-) Hadde 50% sykmelding noen uker, men den er gått ut nå, vurderer å be om forlengelse, men samtidig så går det å være på jobb, selv om jeg er mye på toalettet og brekker meg :meh: Er veldig slitsomt å være så uggen hele tiden, har nada energi og orker ikke lage noe ordentlig til middag eller trene, eneste jeg vil er å ligge i senga og slumre... Håper formen blir bedre ved 12 uker!!

Høres utrolig slitsomt ut å ha det slik og samtidig være på jobb. Jeg kan ikke forestille meg det. Jeg har selv ferie i nesten to uker til. Frister ikke litt å begynne på jobb igjen. Sånn som i dag skjønner jeg ikke hvordan det skulle ha gått.

Lagt i sengen siden jeg våknet kl 06.30 og alt som jeg har inntatt har kommet i retur:-/

Ønsker deg noen gode dager på jobb. Vi får krysse fingrene at formen blir bedre etter uke 12:)

Høres utrolig slitsomt ut å ha det slik og samtidig være på jobb. Jeg kan ikke forestille meg det. Jeg har selv ferie i nesten to uker til. Frister ikke litt å begynne på jobb igjen. Sånn som i dag skjønner jeg ikke hvordan det skulle ha gått.

Lagt i sengen siden jeg våknet kl 06.30 og alt som jeg har inntatt har kommet i retur:-/

Ønsker deg noen gode dager på jobb. Vi får krysse fingrene at formen blir bedre etter uke 12:)
Takk, håper virkelig det :-) Har heldigvis kontorjobb, og det er VELDIG stille her nå i sommer :wideyed:

Jeg er 9+2 og føler meg dårligere enn ellers. Ble verre i uke 8..

Trist å høre. Kan si jeg vet hvordan det føles å være dårlig. kvalmen min har bare økt på siden den startet i uken 6. God bedring til deg:) Vi får tenke på det vakre som vokser og alt det gode som venter<3

Jeg er 8+3 idag og formen min e blitt betraktelig bedre siste 2 dagene! :oops: skummelt.. reiser til syden når jeg er i uke 9 så håper for min egen del att det verste er over.. :-) men synst det e litt ekkelt att jeg plutselig ikke er så dårlig lenger og lite murringer å stikkinger.. :confused: noe å bekymre seg for??

7+5, og har vært veldig dårlig de siste dagene... kvalm, oppkast, slapp og vondt i hodet :)

Godt å høre at andre er dårlig også, man føler seg litt alene til tider. Selv om jeg unner ikke noen å ha det slik. Dere som ikke er plaget med kvalme, og dere som har vært men blitt bedre er heldig. Nyt det;)

Trist å høre. Kan si jeg vet hvordan det føles å være dårlig. kvalmen min har bare økt på siden den startet i uken 6. God bedring til deg:) Vi får tenke på det vakre som vokser og alt det gode som venter<3
Huff, man mister jo så mye energi.. :(
Samvittigheten gjør det jo heller ikke noe bedre.. Må vel bare innse at man ikke strekker helt til i denne perioden. Som du sier, gevinsten er stor <3

Godt å lese det ikke er bare meg.. Jeg er i uke 9 i morgen.. Har begynt å jobbe etter ferien nå mandag.. Å er helt ødelagt etter to dager på jobb.. Jeg er sykepleier og vi er kraftig underbemannet på jobb :( har ikke lyst å fortelle jeg er gravid enda.. Men jeg er så sykt dårlig.. Kvalm.. Sliten.. Trøtt å værker noe jævligt i korsryggen :/ føler meg veldig rådvill på hva jeg skal gjøre.. Føler meg og veldig alene.. Alle jeg har hørt av venner som har vært gravide har det bare vært fryd, her har det nesten ikke vært et eneste positivt øyeblikk fordi jeg er så konstant dårlig :(

Mandag var formen bånn, så var formen bra i går og i dag er den virkelig på bånn!! Skjønner ikkje hvordan det skal gå på jobb videre. Einaste eg vil er å ligge og prøve å sove!

Godt å lese det ikke er bare meg.. Jeg er i uke 9 i morgen.. Har begynt å jobbe etter ferien nå mandag.. Å er helt ødelagt etter to dager på jobb.. Jeg er sykepleier og vi er kraftig underbemannet på jobb :( har ikke lyst å fortelle jeg er gravid enda.. Men jeg er så sykt dårlig.. Kvalm.. Sliten.. Trøtt å værker noe jævligt i korsryggen :/ føler meg veldig rådvill på hva jeg skal gjøre.. Føler meg og veldig alene.. Alle jeg har hørt av venner som har vært gravide har det bare vært fryd, her har det nesten ikke vært et eneste positivt øyeblikk fordi jeg er så konstant dårlig :(
Kanskje du kan ta en tur til legen? Ikke bra å være så dårlig på jobb :(

Er 8+5 i dag, og formen ble værre for et par dager siden, med enda mer kvalme og hodepine! Kjedelig å bruke ferien på det her, men går greit da man tenker hva slags premie man får til slutt :)

Jeg er 9+4 i dag og har egentlig hatt stigende form den siste uken. Fortsatt litt ømme bryst, oppblåst og noe mer trøtt enn vanlig. Men kvalmen har gitt seg betraktelig, føler meg heller mer småuggen innimellom.
Savner aller symptomene nå, er jo bekymret for hvorfor de ikke er der... :po_O

Back
Topp