Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fælt å høre om alle som er dårlig, men litt godt at man ikke er alene. Plantet meg på sofaen til mamsen. Sliter med å spise, kvalm konstant og spyr opp frokosten. Er 8+6 og dette startet for 14 dager siden... Skal på ferie om en uke... Dette blir gøy! ...
Jeg var hos legen i stad og forklarte at kvalmen ødelegger hele dagen for meg. Han ville ikke gi meg noe mot kvalmen og at det i de fleste tilfeller ikke hjelper. Det jeg tygger på er SMURF pastiller, og det hjelper for en liten periode.
Matlysten er ikke tilstede i det hele tatt. Mye som frister, men ingenting som smaker omtrent
Etter å ha lest hvordan du har det, vil jeg si at jeg ikke har lov! [emoji12] kaster jo ikke opp, og er bare kvalm når jeg er sulten eller trøtt (når jeg tenker meg om, er jo det nesten hele dagen) [emoji28] Håper det letter for deg snart!!
Legg deg ned! Er i uke 11 og det slipper ikke taket Holdt på siden før jeg fikk en positiv test[emoji85] Lykke til og håper det bedrer seg [emoji4]