Uke 9 - og der kom kvalmen

Fælt å høre om alle som er dårlig, men litt godt at man ikke er alene. Plantet meg på sofaen til mamsen. Sliter med å spise, kvalm konstant og spyr opp frokosten. Er 8+6 og dette startet for 14 dager siden... Skal på ferie om en uke... Dette blir gøy! ...

Fælt å høre om alle som er dårlig, men litt godt at man ikke er alene. Plantet meg på sofaen til mamsen. Sliter med å spise, kvalm konstant og spyr opp frokosten. Er 8+6 og dette startet for 14 dager siden... Skal på ferie om en uke... Dette blir gøy! ...

Jeg var hos legen i stad og forklarte at kvalmen ødelegger hele dagen for meg. Han ville ikke gi meg noe mot kvalmen og at det i de fleste tilfeller ikke hjelper. Det jeg tygger på er SMURF pastiller, og det hjelper for en liten periode.
Matlysten er ikke tilstede i det hele tatt. Mye som frister, men ingenting som smaker omtrent o_O

Kvalmen kom hos meg også for fult nå i uke 9. Er 8+5 i dag og nå har jeg kastet opp nesten hver morgen de fem dagene. I går måtte jeg gå hjem fra jobb.

Jeg var hos legen i stad og forklarte at kvalmen ødelegger hele dagen for meg. Han ville ikke gi meg noe mot kvalmen og at det i de fleste tilfeller ikke hjelper. Det jeg tygger på er SMURF pastiller, og det hjelper for en liten periode.
Matlysten er ikke tilstede i det hele tatt. Mye som frister, men ingenting som smaker omtrent o_O

Jeg har fått dilla på bringebærdrops. Suger meg gjennom 5-6 stykker før jeg starter på et måltid. Hvis jeg er så kvalm at jeg ikke klarer mat, spyr jeg etter en drops eller to, og det er ok. Hvis drops går fint, går som regel litt mat fint også. Skal forsøke om smurf gjør samme nytten, de kommer jo tre og tre og blir en del billigere... [emoji1303]

Legg deg ned! Er i uke 11 og det slipper ikke taket Holdt på siden før jeg fikk en positiv test[emoji85] Lykke til og håper det bedrer seg [emoji4]

Etter å ha lest hvordan du har det, vil jeg si at jeg ikke har lov! [emoji12] kaster jo ikke opp, og er bare kvalm når jeg er sulten eller trøtt (når jeg tenker meg om, er jo det nesten hele dagen) [emoji28] Håper det letter for deg snart!!

Vil fortsatt si du har lov. For nesten verre å være kvalm enn å kaste opp til tider[emoji29] var hos legen i går og fikk noe mot kvalmen, så kaster ikke opp fult så mye lenger. Men kvalmen og den elendige formen er der tidvis.

Jeg er også sengeliggende. Ble helt slått ut for noen dager siden. Jordmor sier at jeg bare må telle ned til uke 12. Jeg krysser fingrene, men håper på at det gir seg før den tid. 8+4.

Back
Topp