Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er lov ja[emoji6]
Formen er helt elendig, kaster opp flere ganger om dagen. Gjennom hele dagen, må heldigvis ikke opp om natta for å kaste opp enda, men det kommer vel det og.
Jeg har vært litt små uggen til tider, spesielt på morgenen.
Nå i dag kom kvalmen for fullt og jeg spydde når jeg gikk tur med hunden i morges. Meget sjarmerende der jeg lå å brakk meg over en busk
Har vært kvalm av og på hele morgenen nå, hjelper kun når jeg får spist/ drukket litt. Er 7+4 nå.
Ja, det syns jeg er lov![]()
Jeg er også kvalm, stort sett gjennom hele dagen. Ekstra kvalm når jeg er sulten og rett etter å ha spist. Brekker meg om morgenen. Men har kastet opp bare to ganger. Med begge jentene kastet jeg opp flere ganger daglig, så er spent på om magefølelsen på gutt stemmer![]()
Hater denne kvalmen altså. Får passe på å spise litt kjeks med en gang man våkner, det skal visst hjelpe litt [emoji28]
Det blir spennende å se om følelsen stemmer!Magefølelsen sier gutt her også! Mye mindre kvalm nå enn jeg var når jeg ventet jente [emoji1]
Magefølelsen sier gutt her også! Mye mindre kvalm nå enn jeg var når jeg ventet jente [emoji1]
Er helt flat. 10+5 og inne i femte uke med kvalme. Trodde jeg var over kneiken etter jeg fikk væske og en haug med kvalmestillende av gyn i forrige uke. Men i går kom kvalmen tilbake med full styrke, og ser ikke ut til å slippe. Jeg spyr opp alt jeg spiser og vil aller helst ligge i en mørk og stille kjøleboks og sove... kjempelett med en femåring hjemme som har ferie fra barnehagen. Mannen er på reise i to dager. Gi meg styrke!!
Samme her [emoji173]️ Men håper jeg tar feil![]()
Klar for ei jente? [emoji6]
Har opplevd å miste ett barn, tror bare det er naturlig å ønske seg det man mistet [emoji173]️
Samme her!! Ikke vært så dårlig som i dag, så lunsjen jeg spise ute tidligere i dag var bortkastetDet er helt lov!
Kvalmen min tok overhånd i dag den å! 8+6 spøy jeg i arbeidshjelmen til mannen på vei til sykehuset for tul[emoji85][emoji23]