Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lov ja[emoji6]
Formen er helt elendig, kaster opp flere ganger om dagen. Gjennom hele dagen, må heldigvis ikke opp om natta for å kaste opp enda, men det kommer vel det og.
Jeg har vært litt små uggen til tider, spesielt på morgenen.
Nå i dag kom kvalmen for fullt og jeg spydde når jeg gikk tur med hunden i morges. Meget sjarmerende der jeg lå å brakk meg over en busk
Har vært kvalm av og på hele morgenen nå, hjelper kun når jeg får spist/ drukket litt. Er 7+4 nå.
Ja, det syns jeg er lov
Jeg er også kvalm, stort sett gjennom hele dagen. Ekstra kvalm når jeg er sulten og rett etter å ha spist. Brekker meg om morgenen. Men har kastet opp bare to ganger. Med begge jentene kastet jeg opp flere ganger daglig, så er spent på om magefølelsen på gutt stemmer
Hater denne kvalmen altså. Får passe på å spise litt kjeks med en gang man våkner, det skal visst hjelpe litt [emoji28]
Det blir spennende å se om følelsen stemmer!Magefølelsen sier gutt her også! Mye mindre kvalm nå enn jeg var når jeg ventet jente [emoji1]
Magefølelsen sier gutt her også! Mye mindre kvalm nå enn jeg var når jeg ventet jente [emoji1]
Er helt flat. 10+5 og inne i femte uke med kvalme. Trodde jeg var over kneiken etter jeg fikk væske og en haug med kvalmestillende av gyn i forrige uke. Men i går kom kvalmen tilbake med full styrke, og ser ikke ut til å slippe. Jeg spyr opp alt jeg spiser og vil aller helst ligge i en mørk og stille kjøleboks og sove... kjempelett med en femåring hjemme som har ferie fra barnehagen. Mannen er på reise i to dager. Gi meg styrke!!
Samme her [emoji173]️ Men håper jeg tar feil
Klar for ei jente? [emoji6]
Har opplevd å miste ett barn, tror bare det er naturlig å ønske seg det man mistet [emoji173]️
Samme her!! Ikke vært så dårlig som i dag, så lunsjen jeg spise ute tidligere i dag var bortkastetDet er helt lov!
Kvalmen min tok overhånd i dag den å! 8+6 spøy jeg i arbeidshjelmen til mannen på vei til sykehuset for tul[emoji85][emoji23]