Uke 8 og mage...

Junie

Glad i forumet
Venter nr 3 og har allerede begynt å oppdage mage! Er i uke 8, så dette er tidlig...? Hadde tenkt å skjule det så lenge jeg kunne men det spørs. Noen fler?

huff, d var tidlig da :O Jeg venter nr 3, er uke 6 nå. Er bare oppblåst, full i luft, og nesten litt forstoppet :P Har mye løshud, og magemusklene står ut etter de andre graviditetene, så vil tro det tar en stund før jeg ser gravid ut, og ikke bare tjukk ut ;)

Jeg og innimellom. Er 7+2.. innimellom ser jeg skikkelig gravid ut, men dagen etter kan den være helt flat igjen. Så er nok bare luft. Men husker at sist gang så skjønte jeg at det var gravid mage når jeg ikke klarte å trekke inn magen. Når det bare er luft kan man som regel trekke den inn, men når det er ordentlig mage går det ikke:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Hehe, klarer å trekke inn litt men resten er stuck. Så må være litt mage? Mye luft da, ikke tvil om det!! Føler meg som en ballong.

Er vel vanlig med tidligere mage når man har født før? Så da er det kanskje det da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er 8+5 med nr 5 jeg og føler noen ganger at jeg holder på å få mage, men så er det bare luft :-) Men hadde på meg dongeribukse for første gang på flere uker i går og den stramma :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ni uker i morgen, førstegang, og merker ingenting på buksene mine. De er like løse/trange som før.

Men jeg har også hørt at de som har født før får mage før fordi magemusklene har blitt tøyd tidligere, mens de på førstegangsfødende holder mer igjen. Vet ikke om det stemmer men.

Jeg er ni uker i morgen, førstegang, og merker ingenting på buksene mine. De er like løse/trange som før.

Men jeg har også hørt at de som har født før får mage før fordi magemusklene har blitt tøyd tidligere, mens de på førstegangsfødende holder mer igjen. Vet ikke om det stemmer men.
10+0 i dag, og har ikke fått på meg buksene mlne i en uke allerede :/

Også førstegangs, eller en sa i uke 7+2 sist

♡02.03.2015♡

Livmoren er på størrelse med en appelsin og den ligger under skambeinet. Stemmer ikke det? Ikke får å være vanskelig med hvordan er det da mulig å allerede ha mage? Dere som har fått allerede har dere vært på ul? Kanskje dere er lengre på vei?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Mage ja, babymage nei. Lagt på meg og er oppblåst selvfølgelig. Er jo bare 10 uker, det ligger jo under trusekanten :p

♡02.03.2015♡

Buksene mine strammer, og jeg kjenner livmoren akkurat på høyde med symfysen nå, så er vel like før magen popper ut her. Er andregangs, så regner med det er derfor livmoren har vokst fortere enn det antatte tidspunktet hvor livmoren vokser over symfysen, som er 12 uker.

Uansett, det er ikke livmoren som gir mage så tidlig. Det er luft og tarmer som presses opp og ut i det livmoren vokser. Bare søk på animasjon her på babyverden, også ser dere en animasjon uke for uke hvordan det vokser inni magen til mor og hvordan innvollene flytter på seg. :)

Jeg er også tredjegangs, 9+5 i dag. Jeg har ikke fått gravidmage ennå, men om kveldene hender det at det ser ut som jeg er over halvgått svangerskap allerede... :p

Jeg opplevde MA i uke 12.. vil livmoren min komme raskere opp denne gangen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Venter nr 3 og har allerede begynt å oppdage mage! Er i uke 8, så dette er tidlig...? Hadde tenkt å skjule det så lenge jeg kunne men det spørs. Noen fler?
hei, du er ikke aleine , venter og nr 3 og magen viser allerede.. off. kordan skal det gå ann og skjule dette til uke 12.

Back
Topp