Uke 7 dag 6, mørk utflod

På_vent

Andre møte med forumet
Er så klart urolig da jeg i går oppdaget svak svak farge på toalettpapiret etter toalett besøk. I dag har det ikke vært noe utflod før nå, igjen oppdaget ved tørking etter toalett besøk . Nå ikveld er utfloden langt mere synlig veldig mørk, men kun synlig på toalettpapir. Hvor engstelig bør jeg være ?

Kjennere flere som har både spottet og blødd i svangerskapet, de sitter alle med velskapte barn i dag. Alt er nok helt fint smal du se, men blødninger kan også være tegn på annet, så jeg ville oppsøkt lege om jeg var deg - om ikke annet for å få litt sjelero:)

Har opplevd det samme,ble kjempe engstelig første gangen og googlet meg ihel på hva d kunne være.. En uke etter skjedde d samme...og uken etter der igjen,å sånn holder det på..en dag ingenting,neste dag lysrosa,så litt mørkere en annen dag...å sånn går no dagan..;) men er fortsatt gravid! ;)

Takk så hyggelig med noen beroligende innspill.
Kom nettopp hjem fra legevakten og de sa omtrent det samme der, forholdsvis normalt å få litt utflod med farge iløpet av første trimester, og slettes ikke nødt til å være noe galt.
Får svar på hcg prøven jeg tok tidligere idag i morgen tidlig når jeg våkner :-)

Føler meg ganske ok og rolig nå.

Last edited:
Lykke til! Krysser fingrene for deg.

Lykke til :-)

Vel ting var ikke bra :-( man vet man er litt ute å kjøre når hcg var på 181 for fjorten dager siden og kun på 271 idag. Gynekologisk undersøkelse viste blødninger fra livmor og det var bare et lite sort hull i livmoren å se på UL

Uansett hele erfaringen har bare blitt en bekreftelse om at ; ja !!!! Vi ønsker oss barn og vil prøve igjen.

Ønsker dere alle lykke til også møtes vi kanskje igjen.

Å nei, så utrolig trist. :( Sender masse trøsteklemmer, og ønsker deg lykke til videre! Håper du snart blir gravid igjen.

Back
Topp