Uke 6 og blødninger

2tætteogeibadehette

Flørter med forumet
Hei,

Testet positiv endelig igjen etter SA i 2019 , tok 2 år for det endelig ble positiv pang igjen og en positiv test ❤️ Skulle hatt menstruasjonen den 8 mars, har hatt små blødninger siden den 9 har tatt enda en test i dag og enda +3 uker på test. Har ikke vondt men bekymret .

Er det noen andre som har hatt blødninger da forventet menstrasjon? Og ting har gått greit ?
Råd ønskes ❤️

Skal ha tidlig ul grunnet tidligere plager og tidligere SA.

klem

Hei. Ja det kan skje at man blør rundt mensentiden. Og det kan skje utenom også, eg hadde ein blodklump inni livmora med nr to, den blødde. Eg fekk tidlig ultralyd pga det i uke sju, den blødde igjen 1-2 uker etter det og måtte ha ny ultralyd. Det er likevel lurt å kontakte helsevesenet. Og mange vil da avfeie deg med at det er tidlig, kanskje det ikkje skulle går bra likevel ol. Slik er ikkje ok å seie, det skal likevel utredes.

Jeg mistet i uke 6 her for noen uker tilbake. Men da var det ingen tvil altså. Begynte med litt rosa på papiret før det tok seg skikkelig opp som en normal mens med klumper dagen etter. Fikk litt murringer også.

Men har hørt om mange som småblør litt når de skal ha mens. Så ikke unormalt med litt blødninger har jeg forstått. Godt å få sjekket opp på tidlig ultralyd uansett da. Lykke til :-)

tusen takk, kan jeg spørre hvordan blødningene dine var ?
Med eldste var det spot-blødninger hver gang jeg trente eller hadde sex, så hver gang fikk jeg forbud mot å gjøre noe sånt i en uke, så gjorde jeg det etter en uke og blødde på nytt. Det var små blødninger, mest brunt, men også litt friskt blod. Jeg blødde sannsynligvis fra et sår på livmorhalsen.

med yngste hadde jeg spesielt en større blødning, som varte flere dager. Da så de er sted inne i livmoren, der jeg blødde mellom morkaken og livmoren. Da skulle jeg være veldig forsiktig med bæring, sex og det meste egentlig. Hadde også to mindre blødninger jeg antok var fra livmorhalsen.

Takk , får undersøkelse kl 13.00 i dag. Så får bare håpe på det beste ❤️

Hei,

Testet positiv endelig igjen etter SA i 2019 , tok 2 år for det endelig ble positiv pang igjen og en positiv test ❤️ Skulle hatt menstruasjonen den 8 mars, har hatt små blødninger siden den 9 har tatt enda en test i dag og enda +3 uker på test. Har ikke vondt men bekymret .

Er det noen andre som har hatt blødninger da forventet menstrasjon? Og ting har gått greit ?
Råd ønskes ❤️

Skal ha tidlig ul grunnet tidligere plager og tidligere SA.

klem

Hei
Jeg hadde kraftig blødning 6+1. Det varte 4 timer med ganske mye blod, men ingen smerter. Hadde litt blødninger og brun spotting frem til uke 8+2. var på UL 6+4 og 9+0 og fikk se og høre lille knøttet. Hos meg var det et lite hematom som gjorde at jeg hadde blødninger...
Håper undersøkelsen din har gått bra i dag:Heartred

Hva på ul , dem så ingenting , ingen fostersekk eller noe. Hun ble usikker om var for tidlig , eller SA. Tok hcg som lå på 850 og må inn på onsdag igjen. Håper på heller tidligere enn SA. Hun sa jeg blødde lite i forhold til de andre gangene. Men hva vet jeg .

Hva på ul , dem så ingenting , ingen fostersekk eller noe. Hun ble usikker om var for tidlig , eller SA. Tok hcg som lå på 850 og må inn på onsdag igjen. Håper på heller tidligere enn SA. Hun sa jeg blødde lite i forhold til de andre gangene. Men hva vet jeg .
Sender deg en klem og håper det går bra med deg :Heartred

Sender deg en klem og håper det går bra med deg :Heartred

Tusen takk ❤️ Alle gode ting er 4 ? Ble nå Sendt til oppfølging av sykehuset og skal inn for og sjekke at alt er bra og ta en del prøver grunnet jeg har hatt SA 4 ganger . Får satse på at alt blir bra. endelig sluttet og blø i helgen.

Back
Topp