Da hadde jeg sannelig kommet til uke 42 i svangerskapet.... Denne tulla er sta.... Skrev i går at jeg skulle til sykehuset for igangsetting,men den ble d ikke noe av[&:] Var hos jordmor og fødselslege å di syntes kroppen min var sååå klar for fødsel.. Godt å vel 2cm åpning (sikkert mer etter hun var inni der[;)]) ikke noe mer livmorhals kant eller hva d kalles å hode til baby var laaaangt nedi bekkenet... Hun trodde vannet kom til å gå hvert øyeblikk så da ville di at jeg skulle vente bittelitt til å se om ting startet av seg selv... Jeg har jo tross alt ventet i 12 dager siden termin nå,så jeg kreperer jo ikke av en dag til liksom... Skjer ikke noe før,tar di vannet mitt i morgentidlig...[:D] Var fullstendig kaos på føden i stavanger i går å i dag hadde di fullt opp med igangsettinger,men ingen utenom meg i morgen (planlagte da)... Er mange som vil bli mars babyer[:)] Så da forventer jeg meg faktisk fødsel i morgen jeg[:)] oioioi,nå er jeg spent[:)]
Men i mellomtiden må jeg jo oppdatere meg på ting her inne,skjer jo noe hele tiden..
God helg til alle marsmammaene...[:)]
Men i mellomtiden må jeg jo oppdatere meg på ting her inne,skjer jo noe hele tiden..
God helg til alle marsmammaene...[:)]