uke 39

babino

Flørter med forumet
I dag er jeg 39 uke ut i svangerskapet, 1 uke og 2 dager i gjenn til terminen, og begynner og merke at jeg begynner og bli utolmodig.... Vi så gjerne at den lille i magen skal komme nå.

gratulerer så mye med 39 uker [:D]  håper du får treffe din lille snart [:D]

Gratulere med 39 uker. Kommer etter om to dager [:)] Håper de vil komme ut å hilse på oss snart [:)]

Grattis med 39 uker...i morra er det 1 uke til termin for meg, så nå kan ho bare komme!!!!Lykke til![;)]

ORIGINAL: Lykkeliten^^

gratulerer så mye med 39 uker [:D]  håper du får treffe din lille snart [:D]

Grattis med 39 uker[:D][:D] Kan forstå at du er klar for å møte den lille nå[:D][:D][:D] Jeg er bare 38+1, men veldig klar for å møte den lille nå, men venter vel en stund til tenker jeg :P
Er jo så mange innpå her nå som har født, blir kjempe missunelig[:D][:D]

Da har vi termin samme dagen vi da, for jeg bikka også over til uke 39 i dag. Spennende uker vi har i møte nå.. Lykke til dersom noe skulle skje[:D]

da er vi 2,er også 39 uker idag=)=)=)=)=)

gratulerer så masse til dere som er nådd så langt.. her er jeg snart 37. hehe.. ligger litt etter ja:p

Takk alle sammen, og gratulerer til dere andre.[:)] På onsdag er det vist fullmåne i gjenn, for håpe at den kan sette i gang noe for oss. blir spennende og se hvor mange som føder da. 

Back
Topp