UKE 39 - hva kjenner dere?

bella_lianda

Glad i forumet
Jubler for 39 uker idag!! .. men våknet like skuffet over at ting ikke ville skje i natt heller.. jeg har jo ikke noe hastverk og snuppa får ta den tiden hun trenger der inne i hulrommet sitt, men jeg er så tung i kroppen og sliter med dårlig samvittighet over å ikke orke tempoet til storesøster.. heldigvis skal hun til sin mormor i helgen og da skal jeg SOVE :-D

Dere andre som er i uke 39.. hvilke endringer i kroppen har dere kjent i det siste?? Jeg har bare kjent at jeg er trøtt, sulten og stiv og støl i kroppen. Pluss vondt mellom beina(?) og så lurer jeg på om litt av slimproppen har gått.. men er usikker.. og ingen kynnere..
 
Jeg er tung og trett. Har slitt litt til og fra med rygg og bekken i en lang stund. litt lei av å ikke få gjort noe i huset eller og ikke mye selskap for storesøster på 3 år.

vært lite kynnere her også. ( hadde mye tidligere i svangerskapet)
 jordmor sjekket om jeg var moden på tirsdag. men det ser ikke ut til å bli fødsel med det første. ( Men det er greit. Er forkjølet. Har et ønske om å bli frisk før fødsel:) )
tror slimpropp har gått etter hun sjekket om jeg var moden.

Høres ut som jeg bare synes det er kjedelig å gå gravid. Jeg synes det er så koselig. elsker sparkene i magen og vet jeg kommer til å savne det. men ja skal samtidig bli godt å få møte baby snart:)
 
Jeg er bare i 38+2 så langt da. Men sover ikke så godt om natten, endel kynnere, hodet har festa seg så jeg er ganske øm nedi der, og så har jeg siste dagene hatt noe lignende diare. Vet ikke om det siste er et fødselstegn eller om det bare er fordi lillemann ligger nedi der og presser men slitsomt er det iallfall...
Trøttheten er vel det verste, skulle ønske jeg hadde mer overskudd til storebror så vi kunne kose oss sammen nå de siste ukene før han skal måtte begynne å dele oppmerksomheten
 
I natt våknet jeg kl halv fire av intense smerter i korsryggen og sildring i høyre lår. Snuppa var i tillegg kjempeaktiv! Lurer på om hun presset på en nerve eller hva dette her var for no? Det gav seg ikke heller, gikk fra å være intenst til mindre intenst, først etter en og en halv time forsvant det. Da hadde jeg gått rundt, massert og vugget fra side til side. Fikk heldigvis sove igjen etter det.

Idag har jeg hatt vondt foran i skambenet og mensmurring som kommer og går pluss at korsryggen er veldig øm..

Spennende å se om det skjer noe mer i natt;-)
 
jeg føler meg som en 190kg hval, med klumpfot og noe hint av ringeren av notre dom rygg.. hehe... men jeg har masse falske rier, masse stikking/smerter i underlivet.. mye nedpress og tror og slimproppen er gått , men i likhet med deg så er jeg noe usikker på dette.. Hver morgen vokner jeg og like skuffet over at han ikke har meldt sin ankomst, men jeg får bare bite det i meg. Savner kroppen min og savner det å kunne gjøre masse i huset uten å føles ut som jeg skal knekke i to :p jada litt syting her, men det er vell lov nå i slutten :P
 
Ja dem små er vel hjertlig velkomne nå damer? ;)

Uke 40 om to dager.
Er i grunn ikke sååå utålmodig som jeg ville tro jeg skulle bli.
Meeeen låsningene i bekken,hoftene,nakken og ryggen har vært så sitt ALLER verste denne uken,og gjør det komplett umulig å sove eller ha det komfortabelt på noen som helst måte.
Så er innmari sliten.

Sterke kynnere,nedpress og stikkinger oppi "utgangen" til bebiss.
Håper hun kommer snart <3
 
Fortsatt fint lite som skjer her i gården.. er stuptrøtt og kjenner denne mensmurringen konstant men det blir liksom ikke noe mer.. snuppa er i tillegg superaktiv(?).. har menstermin imorgen! Spennende å gå og vente..
 
får slå følge med dei fleste her, eg er sliten og trøtt og venter i spenning på at babyen skal melde sin ankomst :)     ho ligger med hodet godt ned og prøver å vri på det til tider, kjennes det ut som. har en del stikkninger oppi hufsa, men det er som regel når ho beveger på seg, så er nok nerver som er i klem.    skal til jordmor på mandag, tenkte å høre om ho kunne sjekke om eg iallefall er litt moden.    
 
Jeg skal også til jordmor på kontroll mandag, på selveste termindatoen. Så hvis ikke lille melder sin ankomst før den tid, så tror jeg at jeg skal spørre om hun kan sjekke om det er noen modning overhode. Har jo hele tiden hatt på følelsen at det skal skje før termin, så håper jo jeg slipper møte opp til den kontrollen der :-P
 
Back
Topp