Uke 38:)

lillespiren09+12

Flørter med forumet
Ja nå er det virkelig ikke lenge til vi får hilse på lillebror! Håper at han ikke er like sta som storebror med å komme ut, gikk 7 dager over med han... og fødselen tok lang tid.
Synes at dette svangerskapet har rast avgårde, selv om jeg har vært en del dårlig og har har et bekken som har vært lite samarbeidsvillig. Men jeg har klart å nyte svangerskapet likevel:)

lillespiren09+12 skrev:
Ja nå er det virkelig ikke lenge til vi får hilse på lillebror! Håper at han ikke er like sta som storebror med å komme ut, gikk 7 dager over med han... og fødselen tok lang tid.
Synes at dette svangerskapet har rast avgårde, selv om jeg har vært en del dårlig og har har et bekken som har vært lite samarbeidsvillig. Men jeg har klart å nyte svangerskapet likevel:)

Hadde det akuratt likt :) småen kom 7 dager over og det tok sin tid ;) er 37+ 2 i dag. Synte også at det har gått mye fortere denne gangen :)

ojoj!! grattis med 2 uker til termin, ja nå kan han bare komme;-D Masse lykke til!

Hope<3: Godt å høre at vi er flere som har det likt:) det nærmer seg fort til deg også nå da, skal se at du sniker i køen og får før meg;)
Vi får satse på at vi slipper å gå like mange dager over denne gangen og at fødselen ikke tar like lang tid som storesøskene.

Bella_lianda: Tusen takk for det<3

Gratulerer med 38 uker, er ikke lenge igjen nå :)

Back
Topp