Uke 38 og ligger med influensa

*snart mamma*

Flørter med forumet
Jeg føler meg så dårlig. Og så hjelper det ikke at jeg ligger hver natt og uroer meg for om hun kommer mens jeg er såpass dårlig. Jeg er nok en av dem som har gledet meg til fødsel, men vet at jeg ikke er særlig "god" til å være syk, så om hun melder sin ankomst før jeg rekker å bli kvitt dette er jeg redd det kommer til å bli en kjip fødsel:( Nå har jeg vært dårlig siden mandag og i natt satte det seg i brystet uheldigvis. Noen som nettopp har vært syke og kan si at det går over på kort tid, eller at kroppen mest sannsynlig venter med fødsel, eller har vært syke under sin forrige fødsel og det gikk bra, si gjerne ifra :) all oppmuntring tas imot med takk :)
 
Huff da, kjedelig å måtte være syk nå:( Virkelig god bedring<3:)
 
Jeg har det på samme måte, 37+3 i dag og ligger rett ut med influensa.
Tror vi bare må krysse fingrene og håpe de holder seg inne til formen er bedre :)
 
Samme her også! Er i uke 38+3 og har vært syk siden mandag med feber, men begynner nå og merke at formen blir bedre, så får håpe du begynner og komme på bedringens vei før en fødsel du også:)
 
Ikke for å skremme.. men jeg fikk influensa siste dagen på jobb (feber, halsvondt og potte tett i nese og bryst), og det er fortsatt ikke helt bra! Er to uker siden nå :-/

Om det ikke slipper taket er det sikkert lurt å høre med legen så dere slipper fødsel midt i influensaen.

Sendt fra mobilen.
 
Litt rart, men føles godt at vi er flere :) hun viser jo ingen tegn på å ville komme ut enda, så store sjanser for at dette kan passere til hun melder sin ankomst.
 
Kroppen er så mystisk og fin, så får håpe den holder baby inne av seg selv til du er frisk igjen
Masse god bedring! :)
 
Immunforsvaret er jo litt nedsenket nå som du er gravid, så gjerne derfor det henger litt ekstra i. Jeg ville dratt til legen på mandag dersom du ikke er på bedringens vei til da. Er ingen drømmesituasjon med fødsel midt oppi influensa så vi får bare krysse fingrene for at babyen holder seg inne til du er på beina igjen ;) Masse god bedring til deg! :)
 
Så kjedelig! Jeg er også 38+3, og har nå fått feber og spying i hus! Hjelp!
 
Jeg var syk i slutten av forrige uke, jeg sov og hvilte mye, drakk mye vann og så gikk det over på få dager :)

Tror forresten at kroppen skjønner at fødsel er en uting midt i en sykdom, så babyen venter litt :) Hørt om flere som har vært syke, så blitt friske og så født :)
 
Back
Topp