Wææææ tenk at jeg går inn i uke 37 idag! Og at det kun er 30 dager igjen til termin .. Hun kan jo komme når som helst! Dette har gått fort synes jeg. Veldig klar for å hilse på lille nå
Lykkelig gravid
Lykkelig gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, hun er velkommen om en uke for min del mye vondt .. Like greit å sykemelde seg. Jeg er 100 % heldigvis hvis ikke hadde jeg ikke klart meg gjennom dagen tror jegSpennende
Jeg er 35+2 i dag, men har så mye mensmurringer, kramper og smerter når jeg står og går at jeg ikke klarer å gå, helt låst til sofaen. En av flere grunner til at jeg håper hun kommer relativt kort tid etter at jeg har bikket 37 uker. Blir nok hundre prosent sykemeldt fra mandag, for kommer meg jo ikke til do en gang uten hjelp :-o
Welcome to my world!Spennende
Jeg er 35+2 i dag, men har så mye mensmurringer, kramper og smerter når jeg står og går at jeg ikke klarer å gå, helt låst til sofaen. En av flere grunner til at jeg håper hun kommer relativt kort tid etter at jeg har bikket 37 uker. Blir nok hundre prosent sykemeldt fra mandag, for kommer meg jo ikke til do en gang uten hjelp :-o
Ja det er kjempe spennende, jeg må sjekke papiret hver gang jeg er på do, tenk hvis liksom kan jo skje når som helst!Wææææ tenk at jeg går inn i uke 37 idag! Og at det kun er 30 dager igjen til termin .. Hun kan jo komme når som helst! Dette har gått fort synes jeg. Veldig klar for å hilse på lille nå
Lykkelig gravid
Tenker ikke at uke 37 er før fulgått 37+0. Du er vel 36+0 i dag om du regner 40+3?
Ja skrev jo at jeg går inn i uke 37Tenker ikke at uke 37 er før fulgått 37+0. Du er vel 36+0 i dag om du regner 40+3?
Helt riktig skrev jo over at jeg går inn i uke 37Hun har fullført 36 uker, og har starta på sin 37 uke.. mange så regner det sånn!
Har fulgt med på alt du har skrevet tror du du får han/henne i løpet av helgen eller ?Tiden flyr, ja!!!
Kan ikke fatte at jeg er 36+4 og ikke får reise hjem får babyen er ute :O
Ja jef har aldri vært gjennom det i det hele tatt så aner jo ikke hva jeg skal forvente , alle opplever forskjellig så det blir som det blir! HihiJa det er kjempe spennende, jeg må sjekke papiret hver gang jeg er på do, tenk hvis liksom kan jo skje når som helst!
men nei, til tross for ekstremt nedpress og intense kynnere så skjer det nada her og jeg er nok langt i fra når som helst. Mistenker at jeg ikke har slimpropp men sementpropp har aldri sett noe til slimproppen, den har jordmødrene dratt med seg når jeg har blitt sjekket for åpning på sykehuset. Har heller aldri opplevd blod eller vannavgang, vannet har blitt tatt begge gangene, og blodet har vel ikke kommet før ungen er på god vei ut så nei, eneste jeg kan vente meg av tegn er at riene skal starte, men som de to andre gangene må jeg belage meg på at de også stopper og starter i flere runder før det er "for real". Men når jeg først får riene på besøk, DA kan jeg begynne å innstille meg på at det skjer når som helst