uke 36 rier og murring

elisol

Blir kjent med forumet
Overskriftet sier vell alt.. jeg er i uke 36 og har sterke rier og murringer men dem blir ikje regelmessig.. jeg har vore innlagt på sjukehuse forje uke da jeg var 35 uker men dem vill ikje gjøre noe dem vill at naturen skal ordne opp selv så dem vill ikje stoppe det eller sette det i gang slik at det blir regelmessig.. men dem riene var ikje så kraftige som dem jeg har nå..  Legen sier at det er best at naturen ordner opp selv at skjer det så skjer det og at jeg bare skal se på det som en posetiv ting at livmoren muskelen blir så sterk..  Men jeg vet virkelig ikje om jeg greier å gå med rie hver time hver dag og som oftest så kommer det ei rie hvert 10-20 min og varer fra 20 sek til 60 sek..
Noen so har noen råd til meg? jeg begynner å bli så fortvila over hva jeg skal gjøre.. for det gjør så vondt og det er ingen som er villig til å hjelpe viker det som.. noen som har oppleved noe av det samme? [:o]

Og jordmor sier at det er best for babyn at han er inne der lengst mulig å sånt men det hjelper ikje meg akkurat.. jeg å vet jo at det er best for han å være der lengst mulig til termin.. å jeg fikk vite at han var ikje så veldig liten til å være i uke 36.. og det har kommet masse slim dem siste dagene men ikje noe blod.. 

hm... vet desverre ikke hva som kan hjelpe, men blir ikke babyen stressa av det? eller har det ingenting å si?

De var de jeg å mente men de virker ikje som at dem bryr seg om hva jeg sier eller føler eller mener pågrunn av at jeg er førstegangsfødene og er ung.. 

Gutten min kom 1mnd før tida og var stor og fin.
Eneste "problemet" var litt gulsot (måtte i behandling) og dårlig sugeevne.

Selvfølgelig bedre om babyen blir litt til i magen, men heller ikke farlig om hun skulle komme nå[:)]

ja selvfølgelig at det er best om han er inne der lenger men å gå med rier så lenge er vell ikje bra for babyn eller meg? for jeg blir jo sliten til selve fødselen å tiden etter på tenker jeg... 

ORIGINAL: elisol

ja selvfølgelig at det er best om han er inne der lenger men å gå med rier så lenge er vell ikje bra for babyn eller meg? for jeg blir jo sliten til selve fødselen å tiden etter på tenker jeg... 

Syns det er veldig rart de ikke tar deg inn og måler kraften på riene og sjekker at babyen har det bra.
Du kjenner bra med liv eller?

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Syns det er veldig rart de ikke tar deg inn og måler kraften på riene og sjekker at babyen har det bra.

Når jeg var innlagt på sjukehuset så målte dem riene og om babyn hadde det bra, og det hadde han og riene var ikje så sterke som dem er nå.. ja kjenner bra med liv der  inne

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Når jeg var innlagt på sjukehuset så målte dem riene og om babyn hadde det bra, og det hadde han og riene var ikje så sterke som dem er nå.. ja kjenner bra med liv der  inne

Da ringer du og sier at riene h Så lenge babyen ikke blir stresset av det så er det jo ikke noe problem[:)] Annet enn at du blir sliten da selvfølgelig...

Det som er deler av problemet er at ingen kan kjøre oss i kveld så det blir ikje før i morgen tidlig.. ( samboeren min  har knekt ankel) å dem på sjukehuse her behandlet oss ikje så særlig bra sist gang, var som at jeg ikje viste en ting om hvordan jeg følte riene eller noe..  så er veldig skeptisk på å ringe dem.. 

Back
Topp