Overskriftet sier vell alt.. jeg er i uke 36 og har sterke rier og murringer men dem blir ikje regelmessig.. jeg har vore innlagt på sjukehuse forje uke da jeg var 35 uker men dem vill ikje gjøre noe dem vill at naturen skal ordne opp selv så dem vill ikje stoppe det eller sette det i gang slik at det blir regelmessig.. men dem riene var ikje så kraftige som dem jeg har nå.. Legen sier at det er best at naturen ordner opp selv at skjer det så skjer det og at jeg bare skal se på det som en posetiv ting at livmoren muskelen blir så sterk.. Men jeg vet virkelig ikje om jeg greier å gå med rie hver time hver dag og som oftest så kommer det ei rie hvert 10-20 min og varer fra 20 sek til 60 sek..
Noen so har noen råd til meg? jeg begynner å bli så fortvila over hva jeg skal gjøre.. for det gjør så vondt og det er ingen som er villig til å hjelpe viker det som.. noen som har oppleved noe av det samme? [:o]
Noen so har noen råd til meg? jeg begynner å bli så fortvila over hva jeg skal gjøre.. for det gjør så vondt og det er ingen som er villig til å hjelpe viker det som.. noen som har oppleved noe av det samme? [:o]