Uke 35, slim (sorry detaljer)

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Har de siste dagene oppdaget at det kommer en del blankt slim fra sjeden. Tynt, minner egentlig om Eggeløsningslim. Kan det være starten på slimproppen? Eller er det slimet tydelig tykkere og blodfylt ?

Utolmodig førstegangsgravid, som leter etter tegn. Blir vel noen lange uker fremover :p Hehe

Dette har jeg og hatt av og på nesten hele graviditeten :) Tror ikke det er slimproppen :)

Har også tidvis mye slim, så for min del tror jeg ikke det har med slimproppen å gjøre. Men du har kanskje mye som er annerledes enn før? Aner ikke hva jeg skal se etter, førstegangs her og. Håper å utsette både slimpropp og alt som har med fødsel å gjøre i minst en måned til :)

Har hatt det jeg også av og på :) er 37+6 og ingen slimpropp har gått her enda :) er nok hormonelt.

Kan jo være noe? Jeg har ikke hatt noe slimete, bare masse utflod, så jeg hadde nok tenkt det var et modningstegn om det kom slim nå. Sist hadde jeg ikke noe slim før etter mange timer med rier, da gikk slimproppen. Men man kan jo slime eller at proppen går helt eller delvis flere uker før fødsel :p

Har også tidvis mye slim, så for min del tror jeg ikke det har med slimproppen å gjøre. Men du har kanskje mye som er annerledes enn før? Aner ikke hva jeg skal se etter, førstegangs her og. Håper å utsette både slimpropp og alt som har med fødsel å gjøre i minst en måned til :)

Synes det er litt mer enn før :p ja kan godt vente til januar :)

Slim/ utflod er vanlig

Det har ikke vært som en propp, men tynt som eggeløsningsslim. Måtte tørke flere ganger da det var så mye. Men sikkert bare vanlig i graviditeten.

Så aldri noe til slimproppen min da vannet gikk forrige gang. Hadde heller ikke merket noe til den tidligere. Noen ganger går slimproppen gradvis uten at det har noe å si. Men slim og utflod er helt vanlig uten at det trenger å være slimproppen [emoji6] hilsen sniker [emoji4]

Jeg har også hatt mer utflod og slim periodevis mer og mindre gjennom hele graviditeten..

Back
Topp