UKE 33

Mai gull

Forelsket i forumet
Er det noen her inne som har BPD og MAD målene til babyen i ca. uke33???

Ser dere har skikkelig peiling på dette her. Hva betyr minus og pluss? Mine mål viste BPD 90 (+3) og MAD 93 (+6). Nysgjerrig.. [;)]

Har dessverre ikke det.. men må vel gå ann å finne noe info om sånt på nett[8|]

Kan prøve å hjelpe litt[&:]

ja, tenkte også litt på d, men finner liksom ingenting...[8|]

Her er en, iallefall:

http://home.online.no/~o-bau/juliskatten.cfm

åå takk [:D] Du er så flink du, med alt føler jeg[:)]

ORIGINAL: Mai gull

åå takk [:D] Du er så flink du, med alt føler jeg[:)]

Litt for mye datanerd, tenker jeg[8D]

hehe bra at du er her da, så kan du hjelpe...[:D]

Hos meg var målene BPD 90 og MAD 93 i uke 32+1. Men det sier meg ikke så mye.. Kan noen fortelle meg? [:)]

Var hos legen i dag jeg, i uke 33 skal i følge min lege BPD være ca.91 og MAD ca. 90. Altså er dette hode og mage mål. Mine mål var mindre, det vil si at min baby kanskje er litt liten, eller at jeg ikke er kommer så langt..sånn har ialefall jeg forstått det[;)]

Ok, da er jeg litt mer med.. Babyene kan jo utvikler seg ganske forskjellig nå på slutten av svangerskapet, så din er sikkert litt mindre. [:)]

Legen beregnet at min lille vil være mellom 3800 og 3900 dersom jeg går til 17. mai, som er min UL-termin. Men da vil jeg nok være en uke på overtid, for jeg er sikker på at at 11. mai (mens termin) stemmer, pga EL tester osv.

Åh, jeg gleder meg!! [;)]

okei, men da er det jo bra [:D] Jeg har termin 15 mai, håper og tror at hun vil komme litt før. Legen min sa bare at nå var hun ca 2200gram[:)] ååååå jeg gleder meg også sååååå..kan ikke vente...7 uker igjen[:D]

ORIGINAL: Mai gull

Var hos legen i dag jeg, i uke 33 skal i følge min lege BPD være ca.91 og MAD ca. 90. Altså er dette hode og mage mål. Mine mål var mindre, det vil si at min baby kanskje er litt liten, eller at jeg ikke er kommer så langt..sånn har ialefall jeg forstått det[;)]

Greit å få det kontrollmålt om de mistenker at babyen er liten - det var min første, derfor får jeg ekstra kontroller denne gangen[;)]

går nok bra skal du se[:)] Godt de følger med på babisen din[:D]

ja, jeg tenkte at jeg ville nevne det neste gang jeg går til jordmoren min, for BPD var minus 3 og MAD var minus 4......

Det høres vel ikke egentlig så veldig ille ut, men som jeg sa - greit å få det sjekket, så en slipper å bekymre seg ekstra[:)]

nei, det var jo ikke så mye. Jeg har hele tiden vært så bekymret for å få en kjempe baby, vil heller ha en liten baby. Min mann var godt over 4 kilo da han ble født.....[:D]

Back
Topp