Uke 33 og konsert

susy123

Betatt av forumet
jeg skal på konsert i midten av uke33
Jeg har sitteplass og ikke nødvendigvis rett foran osv.
Burde jeg revurdere det?
 
Kos deg og nyt det :D
 
Kommer helt an på formen din. Jeg var på teater i uke 32. Ble direkte uvel av å sitte i salen, men jeg har ryggplager og bekkensmerter fra før her da. Du kan jo bare tenke at det er lov til å dra dersom det ikke funker :)
 
Har vært på både konsert og teater i uke 32-33. Har tilogmed kjøpt konsertbillett til uke 38 (om jeg kommer meg dit er jo spennende i seg selv), så ser ingen grunn til at du ikke skal kunne dra i uke 33.
 
Kos deg på konsert! Greit å ha sitteplass som gravid da, blir slitsomt å stå i lengden.
 
Det er individuelt tenker jeg, jeg er i uke 32, var på konsert/stand up for 2-3 uker siden og baby ble merkbart urolig og vill i magen av lydene, og ekstremt rolig dagen etter - følte han var utslitt.
Så for min del ville det vært nei med dette svangerskapet, men vanskelig å si om min erfaring er relevant for deg.
Jeg har en lydsensitiv baby tror jeg, selv om han deler hus med to bråkete søsken.
 
Jeg har lyst til å si ja, men jeg har hatt en liten åpenbaring i dag om form og aktivitetsnivå som gjør at jeg råder deg til å følge formen.

Jeg kan for eksempel ikke ha full arbeidsuke og være like aktiv hver dag som tidligere. Prøvde det denne uken og nå er jeg sykemeldt en uke pga stress og muskulær hodepine...
 
Back
Topp