uke 32+2... *bilde*

Bebibooms

Gift med forumet
her er jeg...

lille Anton blei i dag estimert til å vere pittelitt mindre enn gjennomsnittet... eller på gjennomsnittet ca.... veiet nå 2100... hihi... begynner å bli stooor..[:D]

tiden flyyyr..[:D]

ÅÅ.. Du er nydelig [:)]

kjempefin[:)][:)]

så fin du er, megafin mage[;)] åh... magen er så god på denne tiden, ikke såååååå i veien og man koser seg enda litt med den[;)]

nydelig!

JA sa vi det ikke snuppa - var bare å ned med skuldrene [;)] Fine snuppa!!! Gleder meg til å se dere igjen, nå enn det blir da [:o]

ORIGINAL: KathMor

JA sa vi det ikke snuppa - var bare å ned med skuldrene [;)] Fine snuppa!!! Gleder meg til å se dere igjen, nå enn det blir da [:o]

ja, skal se oss... 2 barns mødre.... er ikke bare bare å svippe på besøk til hverandre lenger da...[&:]

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: KathMor

ja, skal se oss... 2 barns mødre.... er ikke bare bare å svippe på besøk til hverandre lenger da...[&:]

Jeg vet.... [X(] Hjelper ikke så mye på at vi bor på hver side av Norge... Ikke skal vi til Evje denne jula heller .. ÆSJ[>:] Men må vel bli en gang vi er på sørlandet og dere og? Huff så lenge til!

Ikke lenge igjen nå! [:D]

Kjempe fin [:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Ikke lenge igjen nå! [:D]

Så fin mage[:D]

ORIGINAL: JulieAndora

Kjempe fin [:D][:D]

Så fin du er! Og Anton i magen. [:D]

Back
Topp