Uke 30

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Mange av dere er nok i uke 30 nå, eller passert muligens..
Men jeg fant ut at denne er den som er mest akutell å legge ut da... Om jeg er helt på viddene så bare rett meg! :)

HER kan dere lese om babyens utvikling i uke 30. :Heartbigred

Kanskje dere kjenner spark i ribbeina, siden babyen snur seg som oftes rundt denne tiden? ;)

Fortell gjerne! Kjenner dere noe? :)

30+4 i dag og babyen styrer på! Syns magen har blitt kjempestor på bare noen dager. Nå er det veldig store og sterke bevegelser. Tror ikke han har snudd seg ennå, men han flytter mye på seg :)

30+1 her :) merker at det begynner å bli trangere om plassen inni der, kraftige bevegelser men får (heldigvis) ikke sparka fra seg like godt som tidligere. Nå er det mer dytting så magen buler i alle retninger. Og hikking, hele tida ;)

Uke 30 i dag :D veldig mye bevegelse, spark i ribbena, press å dunk i blæra, hele magen flytter på seg til tider, og baby ligger ofte på min høyre side :) mer bevegelse når jeg hører på høy musikk, det er gøy synes jeg :) merkelig, men god følelse :)

29+5 jeg. Mye liv i magen ja, men snu seg... Ja, jeg kjente hun styrte på i går og lå plutselig på et helt annet vis enn før, nesten på tvers etter hva jeg kunne kjenne av kroppsdeler.
Hun hadde da hodet ned for to uker siden, så håper hun enten har det der enda eller flyttet det dit igjen etterhvert....

Back
Topp