Uke 30, tvillinger

SnartMamma3

Flørter med forumet
Da var jeg endelig uke 30 :D

Dette står jo på dagens babyverden : Venter du tvillinger, føler du nok at du knapt kan bli større enn du er nå. Det kan du. På dette tidspunktet er en tvillingmage gjerne like stor som magen til en gravid med ett barn ved termin!

Har dere andre tvillinggravide følt det sånn?
Jeg føler meg så liiten :P
Kan fremdeles nesten ligge på magen, har ingen problemer med å bøye meg og føler meg hverken tung eller stor.  Det er jo egentlig bare kjempeflott, og jeg føler meg heldig :-) Samtidig lurer jeg jo litt på hvor disse to gjemmer seg da :P

off, ja, jeg føler meg ganske tung og klumpete nå! Bøye meg er snart umulig, alt må gjøres sittende visst det er snakk om å gjøre noe som krever bøying.
Har ikke stå stor mage når jeg ligger på rygg tror jeg, men jeg syns det er forferdelig ubehagelig å ligge på rygg for det blir så tungt inn i meg liksom [8|][:D]
Og visst jeg ligger lenge på ene siden er det ekkelt å sette seg opp eller snu seg til andre siden, for det er så mye som skal følge etter, det tar liksom en liten stund før alt finner seg til rette igjen inni der [:D]

hihi, så morsomt :P Merker når jeg ligger lenge på siden så blir jeg helt skjeiv liksom :P 
Men magen min vokser i bredden i stedenfor utover :P kanskje det har noe å si :P 
Og jordmor mente at jeg burde slutte å vokse i bredden snart, og heller vokse utover, for en kunne jo ikke fortsette å vokse evig i bredden :p

ORIGINAL: mammentilHelle

off, ja, jeg føler meg ganske tung og klumpete nå! Bøye meg er snart umulig, alt må gjøres sittende visst det er snakk om å gjøre noe som krever bøying.
Har ikke stå stor mage når jeg ligger på rygg tror jeg, men jeg syns det er forferdelig ubehagelig å ligge på rygg for det blir så tungt inn i meg liksom [8|][:D]
Og visst jeg ligger lenge på ene siden er det ekkelt å sette seg opp eller snu seg til andre siden, for det er så mye som skal følge etter, det tar liksom en liten stund før alt finner seg til rette igjen inni der [:D]

sign den [:D]
kjenner at det begynner å ta på at jeg ikke har sovet skikkelig på over 14 dager.. har vært mye våken med mensmurringer og kynnere, men i natt fikk jeg endelig sove litt.. så håper det har sluppet litt...

koko86; gjett om jeg misunner deg å ligge på magen å sove.. er så sliten i bekkenet av å ligge på siden.. er ikke vandt med det, har sovet på magen siden jeg var baby...

Er deilig å kunne få sove som jeg vil ja, har ingen problemer med søvnen så :D Eneste er at jeg må opp utallige ganger for å tisse da :P
Men jeg føler jo jeg skviser ungene når jeg ligger på magen, så prøver å ligge mer på siden enn på magen, men det er jo så godt å trille rundt på magen :P

off, har våknet på siden, sånn nesten på magen noen ganger, og blir skikkelig dårlig av det... det er det jeg har savnet mest under graviditeten.. sa det faktisk senest i går til sambo at det er det eneste som er dumt med å være gravid :) men det er ikke så lenge igjen til jeg er tilbake på magen :) jippi :)

ORIGINAL: Oddbtwins

off, har våknet på siden, sånn nesten på magen noen ganger, og blir skikkelig dårlig av det... det er det jeg har savnet mest under graviditeten.. sa det faktisk senest i går til sambo at det er det eneste som er dumt med å være gravid :) men det er ikke så lenge igjen til jeg er tilbake på magen :) jippi :)

visst du skal amme og blir som meg og min melkeproduksjon, så går det ikke an å ligge på magen etter fødselen likevel, for da svømmer du i melk ! [:D]

Jeg føler meg i relativr god form, men det begynner å bli tungt å få på seg sko og sokker[:D]
Å skal jeg snu meg i sengen, føler jeg nesten jeg må løfte magen med meg... haha!
Godt det ikke er så lenge igjen nå[;)]

ORIGINAL: mammentilHelle

ORIGINAL: Oddbtwins

visst du skal amme og blir som meg og min melkeproduksjon, så går det ikke an å ligge på magen etter fødselen likevel, for da svømmer du i melk ! [:D]

ja, det er sant ja... jaja, da får jeg vente litt til [&:]

Back
Topp