UKE 30 <3

FIFI Forglemmegei

Forelsket i forumet
 JIPPI!!!

Så var nok en liten milepæl unna gjort, og det er kun 10 uker igjen til termin.
Om 7 uker går jeg ut i en etterlengtet fødselspermisjon.

Det blir nok mye å ordne de neste ukene, men tar det hele med ro. :o)
Det eneste vi mangler å kjøpe av utstyr bilstol, kluter og evn. noe klær. I tillegg må kjæresten snekre et lite stellebord. :o)
Ellers har vi alt etter storesøster klart, trenger bare å hente det fram. ;o)

Hvordan går det med forberedelsene deres?
Er det noen av dere som er helt klare til å ta imot den lille?

grattis !!

her er egentlig alt klart (må kanskje kjøpe nytt bilsete), så jeg er også klar når jeg er 37uker ;) også må storebror få ny seng så lillesøster kan få arve hans.

Grattis! 

Her er det meste klart tror jeg, må vaske klær sengetøy etc. men det er nå i hvertfall på plass. :-) Driver å ser meg om etter en brukt Baby Bjørn vippestol og en lekegrind, men det er ikke ting jeg MÅ ha før han kommer. :-)

Her er alt klart. Klær er vasket og pakket, vogn og bilsete er kjøpt :) Nå mangler jeg bare stellebord og FLYTTING oppi det hele :O Må være ute av huset vi bor i nå og inne i det nye innen 3.april. Mannen kommer hjem om en uke, så dette blir travelt! Håper vi rekker det :P

Jeg er i uke 30 i dag:) her er det ikke mye som er klart. kjente jeg fikk litt angst og tidsnød nå når jeg så at dere hadde det meste klart.. Har ikke et eneste klesplagg til babyen. ikke sengetøy heller.. huffameg :( har vogn, bilstol, seng, stellebort og vugge fra forje gang :) men ingenting er letet fram og vasket.. da er det kanskje på tide å gjøre litt klart :)

Back
Topp