Uke 30: 10 uker igjen!

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Nå er det 10 uker igjen for mange av dere!!

Nå har babyen sansynligvis fått hår på hodet, og hjernen blir bare mere og mere utviklet for hver dag!

Les mere om denne uken her!

Uke 30!

Hvordan går det med tolmodigheten nå? Jeg husker at jeg var sykt lei på denne tiden!
 
Veksler med å være lei og ikke. Det er sykt tungt og slitsomt nå, spesielt siden jeg før uke 30 er like stor som de med 1 barn til termin, og jeg kanskje har 8 (!) uker igjen med voksende mage. Samtidig liker jeg jo å være gravid, selv om kroppen skranter på mange måter. Det blir rart å ikke kjenne de i magen lenger, men blir godt å få møte de og bli kjent med de da:)
 
Så raskt det har gått hittil altså!
 
Helt rart å tenke på at det bare er 10 uker igjen. Synes tiden har gått veldig fort! Men hodet begynner å følge etter kroppen nå, og jeg blir mer klar for hver dag som går på at det kommer en baby i hus om ikke lenge:Heartblue
 
Jeg veksler mellom å synes at tiden går alt for sakte og at den går alt for fort.:hilarious:
Er dritlei, men ikke helt klar for bittesmått enda!
 
Er ikke lei i det hele tatt. Svangerskapet har gått alt for fort og jeg har vært i kjempebra form.
Håper jeg går gravid i 7 uker til :D
 
Nå er jeg ikke i uke 30+0 før imorgen, men synes tiden har gått både fort og alt for sakte.. Mye er nok pga at jeg har vært kvalm siden uke 5.. Er ikke lei, men samtidig er jeg jo veldig lei og ønsker at tiden frem til august skal gå litt fortere, så vi får hilse på det lille mirakelet vårt <3
 
Mai-måned har gått på et blunk! For en uke siden begynte føttene å hovne opp, så nå begynner jeg å merke at det tar på. Ellers vil jeg ikke klage, i dag gleder jeg meg voldsomt til å se gullet [emoji177] (31+6)
 
Back
Topp